Essie - Lion Around (Resort 2011)

Salı, Ocak 03, 2012





Gecen yaz basinda almistim bu ojeyi ve yazin da cok severek bol bol kullandim. Yeni yer verme nedenim bir turlu icime sinen fotograflar cekememis olmam. Acik renk ojeleri surme, tasima ve fotograflama  konusunda sikinti cekiyorum. Ojenin rengi cok hafif somona calan, sicak tonlu bir nude-pembe. Biraz frost bir bitisi var, icinde cooook minik gumus isiltilar var ama ancak direkt gunes isinginda belli oluyor. kapali alanlarda daha cok krem yapida bir oje gibi kullaniyor. Kullanmasi kolay bir renk, ben gecen yaz epey kullandim. Yapisi muhtesem olmasa da fena degil. 


Bu koleksiyondan bir de Your Hut Or Mine adli guzelligi alip burda yer vermistim. Elimde bir de ayni koleksiyondan Fair Game var. Ona da bir ara yer verebilmeyi umuyorum.

You Might Also Like

2 yorum

  1. rengı cok guzelmıs acık tenlılere cok sık duruyor...

    YanıtlaSil
  2. What a gorgeous colour! I think it's perfect for the upcoming spring months. <3

    YanıtlaSil

Labels