Avon Alisverisim

Pazar, Ocak 29, 2012

Avon cok kullandigim ya da urunleri hakkinda fikir sahibi oldugum bir marka degildi. Taaa ki annemlerle bir muddet yasayana kadar. Onlar epey bir urununu kullaniyorlar ve ben de sayelerinde denemis oldum ve ozellikle dus jelleri hosuma gitti. El kremlerini annem alirdi bana zaten, onlari kullanmistim biraz. Her neyse bir ay kadar once ben de katologu soyle bir inceledim ve bunlari siparis ettim.



Gelelim urun yorumlarina;

Almond Blossom Bath Bubble: Banyo kopugu diye gercen bu serinin diger kokularini annemlerde deneyip sevdim ve bunu aldim. Ben dus jeli olarak kullaniyorum, harika kopuruyor, guzel kokuyor ve cildi kurutmuyor.

Naturals Moisturizing Shampoo: Ben kuru-yipranmis saclar icin olanini aldim, fena degil aslinda guzel kokuyor, guzel kopuruyor, damacana gibi kocaman ama benim cok kuru saclarima yeterli gelmedi, biraz karistirdi. Yarisina kadar kullanip babama verdim:) Saclarinizin kurulugu asiri degilse bence bir sans verebilirsiniz.

Foot Work Marina Salt Foot Scrub ve Foot Balm: Bu iki urunu cok sevdim! Gercekten guzeller. Peeling ozellikle cok ilginc, simdiye kadar denedigim ayak peelingleri dis macunu kivaminda bir bazin icinde granullerden olusurdu, kremsi olurdu ve kopurmezdi. Bu urun deniz mavisi jelimsi bir bazin icinde granuller ve deniz kumu gibi parcaciklardan olusuyor. Islak ayaga uygulayip ovalamaya baslayinca deniz kumu guzelce peeling yapiyor ve ayni anda granuller eriyerek kopuruyor. Kopurmesine ragmen ayagi deterjanli urunler gibi kurutmuyor ve guzel bir puruzsuzluk veriyor. Ardindan ayagi durulayip, kurulayip ayak kremini suruyorum ben. Krem dedim ama esasen bu jel-balsam arasi yapiya sahip bir urun. Ayak kremlerinin agir kivamindan cok farkli ama buna ragmen guzel nemlendiriyor ve az bir miktar kullanmak yetiyor. Hafif yapisi sebebiyle yazin gunduz kullanmaya cok uygun bence. Ama ayaklarinizda cok sorun varsa yeterli olur mu bilemiyorum. O zaman bunn yaninda bir de haftalik derin bir bakim kremi eklemek gerkebilir sanirim.

Advance Techniques Kuru Sac Uclari Icin Serum: Bu serumu bilmeyen yoktur sanirim, bende zaten bir sise vardi, iki tane daha alip stokladim. Malum Hollanda'da Avon temsilcisi filan bulamam. Benim kuru sac uclarima iyi geliyor, daha yumusak ve saglikli gosteriyor. Eger saclarimi isiyla sekillendirmeyeceksem banyo sonrasi havluyla islakligini aldigim saclarima kulak hizamdan itibaren suruyorum. Isiyla sekil vereceksem John Frieda'nin isiya karsi koruyucu serumunu suruyorum. Bazen bu urunu sacim kuruyken uclarda kuruluk hissedersem yine uyguluyorum. Basaraili bir urun bence, indirimle 6-7 liraya alnabiliyor olmasi da ayrica guzel.

Little Black Dress Parfum: Kokusu hakkinda hic fikir sahibi olmadigim bu parfumu adini begendim diye aldim ama kokusu bana cok cok agir geldi, sevmedim. Ve icindeki cok baskin bir koku, gul kokusu sanirim beni rahatsiz etti. Bu tarz kokulari sevdigini bildigim bir yakinima verecegim.

Just Play Parfum: Bunu da esime aldim, aslinda onun yillardir degistirmedigi cok guzel bir parfmu var ama arada kullanir belki dedim. Neyse ki begendi, bunu da denemeden aldim ama kotu cikmadi. Cok farkli bir koku degil, hafif odunsu, gunluk kullanima uygun ve spor bir koku. Pek kalici degil ama.


Supershock Eyeliner: Marjocugum cok memnundu diye denemek istedim. Dedigi gibi oldukca siyah ve kalici, ayrica yag gibi kayip giden nefis bir kalem. Ben pek siyah kalem surmem goz icime, gozlerimi kucultuyor diye dusunuyorum. Ama kullanmak istedigim zamanlar icin ve tightlining icin elimin altinda olmasi guzel. Siyahligini fotografta gorebilirsiniz.

Glimmerstick Diamonds Eyeliner: Bu cevir ac goz kalemlerini de satici kiz ovdu de aldim. Ben fotograftaki Emerald Glow rengini aldim. Ordekbasi yesili gibi, icinde yesil isiltilar var. Cok cok cok cok cok begendim. Goz ustune vjjjtt seklinde kayarak kolayca suruluyor ve sabah surdugunuz sekilde aksama kadar kaliyor. Sadece tek rengini aldigim icin cok cok pismanim, aranizda avon temsilcisi varsa indirime girince beni bir haberdar etse hayrina:)

You Might Also Like

7 yorum

  1. ben de avonun şampuan, duş jeli, ayak bakımı ürünlerini kullanıyorum memnunum ama makyaj ürünlerinden pek memnun kalmıyorum, fakat şu eyeliner'ı denemek lazım sanırım ;) kullandıktan sonra yorumlarını da paylaşırsan süper olur =)

    YanıtlaSil
  2. Just Play for him kalıcı değildir pek ama LBD müthiş kalıcıdır.Glimmerstick kalemlerse hem kalıcı hem kolay sürümlü.Bende her rengi var:)

    Ben de 9 yıldır temsilciyim.Satış blogum da var.Uyguna veriyorum.

    Ayrıca blogumda çekilişim var.beklerim

    YanıtlaSil
  3. valla avon kullanipta memnun kalmayan pek tanimiyorum :) benim turkiyede kuzenlerde hep avoncular :D:D
    iyi pazarlar canim

    YanıtlaSil
  4. o sac serumu bütün adece sac urunu yapan markalara bın basar
    o kdr iyi
    kırılmalar kesın cozum onda ben de
    indirime grmesini bekliyodum stoklamak için

    YanıtlaSil
  5. irem eyelinerin ikisini de denedim ve gozu kapali tavsiye ederim kesinlikle, oldukca kaliteliler.

    undenied evet cok kalici ama ben kokuyu sevmedim ne yazik ki:(

    kucuk seyler tesekkur ederim, sana da iyi pazarlar:)

    kkb kesinlikle haklisin, cok basarili bir serum!

    YanıtlaSil
  6. ben avonun ayak bakimserisini sac serumunu ve göz kalemlerini ( ama jillien demspsey in kohlstifti) ve senin aldigini begeniyorum.bende gecen blogun birinde okudum kosmetikte dünya ikincisi imis avon sasirdim yani mac i bile sollamis ;))
    fiyati uygun guzel urunler var ama parfüm konusunda bisey diyemecegim belli bir kac koku haricinde hepsi birbirine benziyor biraz :))

    YanıtlaSil
  7. beğenmene çok sevindim, güle güle kullan :) Avon kalemler son zamanlarda gerçekten başarılı. Avon'un çevirmeli glimmerstick diamonds kalemleri MAC pearlglide'lara çok benziyor ama daha kalıcı, makyaj bazı kullanmama gerek kalmadan sürebildiğim nadir kalemlerden biri.

    YanıtlaSil

Labels