Yeni: H&M Kolye

Salı, Aralık 13, 2011


Son alisveris yazimda alisveris orucuna girdigimi ve ancak cok cok istedigim parcalarda bunu bozacagimi yazmistim malum. Ilk fireyi bu kolyeyle verdim. Birkac aydir radarimdaydi ama yasadigim sehirdeki H&M'e bir  turlu gelmiyordu derken son gidisimde karsilastik kendisiyle. Her kiyafete hos bir hava katiyor, pek cok seyle kullanilabiliyor, hem de bu yil boyle tasma formatinda kolyeler cook moda:)

Ben sevdim ve bu gunlerde fazlasiyla kullaniyorum. Siz nasil buldunuz?

Yorumlar sonrasi gelen zorunlu edit:

Ojemin markasi OPI sevgili okurlar. Can you tapas this rengin adi da. Surdaki yazimda bahsetmistim kendisinden, ayrica su an satista ilgileniyorsaniz.

You Might Also Like

11 yorum

  1. Bayıldım buldum :) Ben de bunlardan istiyorum ama tam istediğim gibisini bulamadım. Bunu görsem ben de kesin alırdım :) Güle güle kullan Tugunacım :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle merhaba =) birkaç blogta daha görmüştüm bu kolyeyi ama İstanbul'daki H&M lerde bulamadım, gelmedi daha sanırım. Oyüzden şimdi görünce çok kıskandım, çok güzel
    güle güle kullan;)
    berrilla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan
    ben de istiyorum bu kolyeden ama bir türlü gelmedi buraya da :(
    bu arada ojelerin ne güzel öyle hangi marka ^_ ^ kazakla aynı olunca iyicene dikkat çekiyor

    YanıtlaSil
  4. shopaholic sagol canim, bence gelir istanbul'daki h&m'e mutlaka. oldukca sevildi bu kolye.

    merhaba berilla tesekkurler:) bence gelir ya oraya da.

    inci sagol canim, bulursun umarim. oje opi can you tapas this.

    YanıtlaSil
  5. heyyy kolye çok güzel.peki kahverengi ojelerin nereden? :P

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim çok şık ben ojenede bayıldım hangi marka acaba:)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  9. matilde ve cemre tesekkur ederim kizlar. ojem opi-can you tapas this.

    butu sagol canim.

    YanıtlaSil
  10. kolye çok şık.Ojelerin renkleride çok özel...

    YanıtlaSil

Labels