ROC Cilt Bakim Urunleri - 2

Cuma, Aralık 02, 2011


Hatirlarsaniz onceden Roc'un cilt bakim urunlerinden bahsetmistim. Roc'u seviyorum ben, iyi geliyor benim cildime. Benim favori cilt bakim markam malum Dermalogica ama su aralar dolar basini alip gittigi icin nispeten daha uuz markalar terih ediyorum.

Gelelim su ara kullandigim urunlere;

Roc Multi Actions Make-up Remover Milk - 400 ml'lik damacana gibi ambalajiyla insani uzunca bir sure idare edebilecek olan bu guzel urun hem goz hem yuz hem dudak makyajini temizlemek icin kullaniliyor. Teset ettim onayladim, goz makyajini gozleri hic yakmadan kolayca temizliyor, fondoteni ve alligi derinlemesine temziliyor. Bu urun hem temizleme, hem tonik, hem nemlendirici etkisi vaad ediyor. Dolayisiyla cok usenirseniz makyajinizi pamuga bu urunden damlatip sildikten sonra uyuyabilirsiniz herhangi bir agirlik hissettirmiyor. Ama ben oyle birakmayi tercih etmiyorum, zaten eften puften sorun cikarmaya musait bir cildim var, iyice temizlenmesine dikkat ediyorum ve bir kez de temizleme jeliyle yuzumu yikiyorum.

Roc Enydrial Yuz Temizleme Jeli - Eski yazimda bahsetmistim, hala severek kullaniyorum. Cok hafif bir urun, tahris etmesi mumkun degil. Ben bununla birlikte baska bir markadan daha guclu bir temizleyiciyi de kullaniyorum donusumlu olarak.

Roc Gentle Exofoliating Cream - Bu peelingi hic ama hic begenmedinm. O kadar hafif ki kullanmissin kullanmamissin bir sey degismiyor. "Gentle" derken bu kadar ciddi olabileceklerini dusunmemistim. Zorla kullaniyorum, yeniden katiyen, zinhar almam. Bir de 40 ml scrub mi olur allasen? Nemlendirici satmiyorsunuz, en azindan bir 75 ml olmali bence scrub dedigin.

Roc Perfection Toner - Bu tonigi gercekten sevdim, epey de kullanmisim gordugunuz uzere. Oldukca arindiri bir urun, yuzumu jelle yikayip peeling yaptiktan sonra bununla siliyorum ve pamukla bunu uygulayinca yuzumun arindigini hissediyorum. Uygulayinca ilk saniyelerde biraz yanma yapabiliyor ama rahatsiz edici boyutta degil. Tum cilt tileri icin uygunmus.

Roc Hydra+ SPF15 Nemlendirici - Yine tum ciltler icin uygun oldugu belirtilmis ama cok kuru ve cok yagli ciltlere olmaz bence. Normal, karma ortahalli bir cildiniz varsa dogru tercih olabilir. Ben cok begendim acikcasi, ne cok yagli, ne cok hafif tam kivaminda bir urun. Icindeki koruma faktoru de cabasi, bu kis aylari icin ideal seviyede. Bitirince yeniden alacagim.

Roc Hydra+ Destressant Gece Kremi - Bu Hydra serisinin ne cok urunu varmis boyle...Bu krem de guzel ama bana biraz agir geldi, hafiften gozeneklerimi tikiyor gibi hissettim. Bitirince eskiden kullandigim Hydra serisinin SPF'siz olanini yeniden alip gece kremi yapmayi planliyorum. Cunku hangi gece kremini denesem yuzume agir geldi. Bakalim belki de bambaska bir urun alirim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Gece kremleri genelde ağır yapıda oluyor.
    sebamedin gece kremini kullanmıştım çok kuru bir cildim olmasına rağmen kullanamayıp bırakmıştım.

    YanıtlaSil
  2. evet evet gece kremleri cidden agir, belki daha hafifi vardir ama ben henuz karsilasmadim.

    YanıtlaSil

Labels