Pastel Ojeler - 2

Pazartesi, Aralık 19, 2011

Pastel ojelerden daha once de bahsetmistim. Elimdeki renkleri boyle toplu gosterim seklinde blogda gostermeye devam etmek istiyorum.


65 - Cok hos bir somon rengi. Icinde cok cok ince isiltilar var ve bu onun bitisini hafif metalik gosteriyor. Bahar-yaz aylari icin cok uygun.


71 - Gunese cikinca hafiften eflatuna donen yanar doner bir fusya bu. Benim en sevdigim pembe ojelerden biri. Pembe oje severim ben zaten.


35 - Muhtesem bir berry oje bu. Icinde orta boy ve gorunur altin rengi isiltilar var. Kivami jelimsi ve cok guzel.

Pastel oje yazilari devam edecek..

You Might Also Like

8 yorum

  1. 35 numara derhal alınacak =)

    YanıtlaSil
  2. Gmailine bakar mısın canım :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini de tavsiye ederim hanimlar:)

    YanıtlaSil
  4. berry olan bende de var galiba, bak aklıma geldi şimdi, nerde ki acaba ?? :)))

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Tuguna blogunu beğenerek takip ediyorum bende kendi blogumu açtım umarım beğenirsin :)

    http://testedildiveonaylandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. deniz bul ve sur sen de, cok gzuel gercekten:)

    grmnyasmin tesekkur ederim, mutlaka bakacagim bloguna.

    YanıtlaSil

Labels