Lush Godiva Kalip Sampuan

Salı, Aralık 27, 2011


Lush'tan denedigim ikinci kalip sampuan budur. Ilki Squeaky Green adli dokulme sorunumu cozen urundu. Benim saclarim kuru, ozellikle uclari kurumaya cok meyilli. Lush'ta bu urunu normal ve kuru saclara tavsiye ediyorlar cunku sac kremi katkili bir urun bu. Kullandiktan sonra sac kremi uygulamaya gerek olmamasi gerekiyor. Peki oyle mi? En azindan benim sacimda oyle degil, ben eger bunu kullanirken sac kremi kullanmazsam katiyen saclarim acilmaz. Dolayisiyla sahsi kanaatim normal saclar belki kremsiz idare edebilir ama kuru saclarin isine yarayacagini dusunmuyorum tek basina. Ince telli ve yagli sacli olup da bunu kullananlarin memnun kaldigini duymustum. Bir de Lush'in sampuanlarinda soyle bir sey var ki en kuru saclar icin olani bile yeterli nemi veremiyor. Ben yipranmis saclar icin Rehab sampuan ve Retread sac kreminin 4-5 kullanimlik testerini isteyip denedim, onlar dahi yeterince yumusatmadi saclarimi. Uc kurusluk market sampuanlari bile daha iyi nem veriyor, ilginc.

Yine de bu urun sipsirin sari goruntusu, icindeki gercek cicek parcaciklari ve missssssler gibi yasemin kokusuyla kullanmasi zevkli bir urun. Yeniden almam yalniz.

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben cok sevmıorum urunlerı ya ben kullanamıyorum ya da basarısız ama bır kanaata varamadım

    YanıtlaSil
  2. bence bunun yanında bide r&b isimli ıslak saça banyo sonrası uygulanan kremden kullan benim saçımda seninki uçları çok kuru ve ne kullansam kullanıyım uçları düzelmiyodu r&b bu konuda müthiş ayrıca kokusu da çok güzel ve uzun süre kalıyo saçta

    YanıtlaSil
  3. grace ben genel olarak lush'i seviyorum ya arada begenmedigim urunleri ciksa da:)

    ruchi dedigin urune bakacagim cok tesekkur ederim tavsiye icin:)

    YanıtlaSil

Labels