Dior - Miss Dior Cherie

Cuma, Aralık 16, 2011


Bugun size daha once hic deginmedigim bir seyden bahsetmek istiyorum; parfum. Ben aslinda cok parfum duskunu biri degilim, her cikan kokuyu deneyeyim ya da bir parfumu kokladigimda alt notasinda su var, ustunde bu filan soylebilirim gibi bir durumum yok. Yillardir ayni parfumu kullaniyorum, cok arada sirada degisiklik yaptigim oluyor fakat elimde her zaman bir sise Mss Dior Cherie bulunduruyorum.

2005 yiliydi, ben Antalya Boyner'de oyle dolasirken yeni cikan bu kokuyu deneyip aninda satin almistim. O zamandan bu yana da surekli aliyorum.

Kokuyu tarif etmem gerekirse ben meyve agirlikta bir koku derim sanirim. Baskin olan bu meyve kokularindan sonra da hafif seker, hafif cicek kokulari basliyor. Tam kivaminda bence, ne cok sekerli ic bayan bir koku ne de fazla meyveli ve genc isi. Ananas, mandalina, cilek ve kiraz icindeki meyveler. Bence bunlarin en baskini cilek! Koklayinca ben cilek kokusunu daha rahat aliyorum. Yasemin, gul, menekse ise kulanilan cicekler. Ve taniminda popcorn ve karamel de oldugu belirtilmis, sanirim bu kokuyu farklilastiran da bu eglenceli icerigi.

Kullanan bazi kisiler agir bir koku oldugunu soyluyor ama bence hic degil. Tamam cok hafif bir koku degil ama kesinlikle ic bayici baharatli kokular gibi de degil bence. Gerci ben ne kendimde ne baskasinda buram buram agir parfum kokusu sevmedigim icin en cok 2-3 kez fisliyorum. Benim icin 5 metre oteden, kendi gelmeden kokusu gelme durumu kabus gibi, basimi agritan bir sey.

Yaz-kis kullanilabilecek bir koku bence, ki ben kullaniyorum. Her yastan kadina uygun oldugu soylense de ben biraz 40 yas alti 20 yas ustu genc kadinlara yakistiriyorum.

Sizin var mi vazgecilmez parfumunuz?

You Might Also Like

5 yorum

  1. Parfüm konusunda çok zıtmışız :) Ben de aksine aşırı derecede parfüm düşkünüyüm. Hatta kokulu ne varsa krem, mum, losyon, duş jeli..
    Ha koklar koklamaz içeriğinde şu şu var diyemem ama gitgide daha tanır oldum kokuları o ayrı.

    Miss Dior Cherie'ye gelince; Ben bunu sadece 1 arkadaşımın üzerinde seviyorum! Şişesinde kokladığımda, bileğime sıktığımda vs o kadar ağır geliyor ki bana anlatamam, inanılmaz baş ağrısı yapıyor. Ama dediğim arkadaşım sıktığında koku resmen başkalaşıyor aynen dediğin gibi çiçeksi, hafif, tatlı bir kokuya dönüşüyor.. Sanırım sen de o, Cherie'ye başkalaşım geçirtenlerdensin, bende felaket çünkü :)

    Benim hiç vazgeçemediklerim; D&G Light Blue, Armani Mania(pek bilinmez ama bence efsanedir), Marc Jacobs Daisy, Kenzo Amour, 212 Sexy, klasiklerden Dior Addict ve VS Love Spell.
    Teenage dönemlerimde de 7-8 şişe Kenzo L'eau par ile 2-3 şişe Hugo Boss/Boss kullanmıştım. Lea'u Par'ı artık kullanmıyorum. Son şişe bitmek üzere ve sanırım bi daha almam. Ama Hugo Boss diğerlerine göre artık bir tık geride olsa da benim için, hala tercih edeceklerim arasında.

    YanıtlaSil
  2. lancome miracle :) vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil
  3. ben de son 2 senedir Miss Dior Cherie kullaniyorum. hafif sekerli kokusunu cok Cupcake buluyorum;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Shopcum kokulu urunlere ben de duskunum, ozellikle vucut bakim urunlerine, ne kadar alsam da yetmiyor ama parfum konusunda maceraci degilim pek:)

    saydigin parfumlerin hepsini kokladim, esasen hepsi guzel kokular ama mesela daisy bende varla yok arasi duruyor, light blue da oyle, yok olup gidiyor sanki :S bilemiyorum neden:)

    adsiz merak ettim, bi koklayayim miracle'i:)

    goncha parfumdasmisiz yani:)

    YanıtlaSil
  5. miss dioru çok merak ediyorum bayılırım meyve şeker kokularına

    YanıtlaSil

Labels