Brand New

Pazartesi, Aralık 05, 2011

Yine bir alisveris yazisi daha huzurlarinizda.. Malum bir suredir Turkiye'deydim, iki haftaligina Hollanda'ya evime dondum fakat cumartesi yeniden gidiyorum. Turkiye'ye gelince bir sey almam gerekiyorsa burda bulamayacagim markalari secmeye calisiyorum. Koton bunlardan biri. Twist ve Ipekyol'daki kiyafetleri de begeniyorum fakat nedense kaliplari benim vucut tipime hic uymuyor. Gectigimiz haftalarda Koton'da triko, mont ve kabanlarda yuzde otuz indirim vardi, ben de birkac parca aldim.

Siyah sade, klasik, detaysiz bir kabana ihtiyacim vardi. Bunu sectim ama bu kez de cok sade geldi gozume ve yakasina eskiden yine Koton'dan aldigim yarasali brosumu ilistirdim.



Krem rengi hirka renginin, modelinin cok kullanisli olmasi ve yumusacik dokusuyla ilgimi cekti. Hirka cok cok giyiyorum zaten.


Siyah-pudra kalpli hirka cok sicak tutuyor, bir de ben kalpli kiyafetleri cok seviyorum:)


Bordo kaz ayagi desenli ince kazak. Bu kis bordo malum her yerde cok var. Benim de cok sevdigim bir renk, kazayagi deseni ve boynundaki fiyonguyla old-school tarzi hosuma gitti. Yalniz kalibi cok dardi, normalde XS-S giyerim ama bunu M aldim. O bile daracik duruyor, denemeden almamisim iyi ki.



Cizgili ince kazak. Cizgili kiyafetleri severim.


Cicekli, bebe yakali, kadife elbise. Giyince askida oldugundan daha guzel duruyor. Bebe yaka sevdigimi soylemisimdir, cicekli elbiseleri de severim. Tam benlikti bu da.



Koton haricinde Asos'u yine unutmadim, bu kahverengi botlari aldim, cok kullanisli ve rahatlar.


Kazak arayislarim Zara'dan begendiklerimi magazada bulamamam, online olarak da OOS olmasi nedeniyle sekteye ugradi. Ben de normalde pek bir sey bulamadigim, bulduklarimi kendi uzerimde sevmedigim bir magaza olmasina ragmen Vero Moda'ya girdim. Bu sise yesili ve bordo kazaklari buldum. Bu tonlari sonbahar-kis aylarinda cok seviyorum. Ikisi de oldukca salas ve dokumlu duruyor. Bordo olani dusuk omuz giymek istedigim icin kendi bedenimden iki beden buyuk aldim.  Bu sekilde daha cok hosuma gitti denedigimde .



Bej snood kayinvalidem tarafindan  bana oruldu. Pudra rengi battaniye boyutlarindaki dev atki-sal karisimi ponponlu nesne H&M.


Bilezik Ebay.


Bu arada karar verdim uzuuuuuun bir sure hatta soyle bahara kadar filan cok begendigim ve onsuz olamayacagim parcalar haric alisveris yapmayacagim. Umarim uyabilirim bu karara.

Siz neler aldiniz yada almak istiyorsunuz bu ara?

You Might Also Like

15 yorum

  1. ne güzel şeyler almışsın öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Offf zevkine bayılıyorum, harika hepsi, güle güle giy :))) Yarasalı broşuna bayıldım, broş koleksiyonum var güya ama yarasa yok ühü ühü :D

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok kullanışlı her daim giyilebilecek, çok güzel kıyafetler, güle güle giy Tuguna :)

    TR'de nerelerde olacaksın? ;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım cicilerini :)

    http://www.ahuatesel.com/2011/11/my-first-givaway-yargc-necklace.html

    YanıtlaSil
  5. butu tesekkur ederim:)

    marjocum sagol cicim. ya ben broslari severim ama nedense kolye yuzuk vs daha on planda oldu bende, bu ara merak sardim ama ben de broslara:)

    Shopaholic sagol canim:) Tr'de Isparta'dayim annemlerde.

    Ahu cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  6. kalpli hırka ve bordo kazak çook güzel!!hepsini güle güle güzel günlerde kullan! :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel, güzel günlerde kullan:) benim de biri ebay biri asos olmak üzere 2 çantam yolda, merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Crop toplar şahane. Açıkçası büyük beden almayı akıl edemediğim için almadım çünkü small giyince pek iyi durmadı.

    Koton'dan ben de aynı mantıkla gidip aynı renk paltoyu aldım ama kapüşonluyu, belki görmüşsündür, kapüşondaki kürkü çıkartınca çok sade oluyodu.

    Ben yaza kadar bişey alamıycam bütçe ufak tabii.

    YanıtlaSil
  9. fidoland tesekkur ederim:)

    Kp sagol,senin cantalar da muthis:)

    gasilhane ben tisortleri kazaklari biraz yamuk yumuk giymeyi sevdigimden arada boyle buyuk aliyorum aklinda olsun, bir de onceki gece saatlerce senin blogunu okudum, uykusuz kaldim haberin olsun:) sen de gule gule giy kabanini.

    YanıtlaSil
  10. Aa ne guzel seyler..ozellikle kabana bayildimm:) blogunu yeni kesfettmm hemen takibe aliyorum cnm sevgiler:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. zeys tesekkur ederim ve hosgeldin:)

    YanıtlaSil
  12. Koton'un indiriminden ben de bir sürü şey aldım tatlım güle güle kullan cicilerini çok zevkli seçimler yapmışsın, özellikle petit kareli omuzdan bağlı bluz ile kalpli hırkaya bayıldım canım :)))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  13. tesekkur ederim canim sen dde gule gule kullan aldiklarini:)

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok güzeller canım, güle güle giy. Özellikle bordo, kaz ayağı desenli kazağı çok bepğendim

    YanıtlaSil
  15. en sondaki inci bilezige bayildim. :)

    bu arada blog'umda bir cekilis var, beklerim. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/2011/12/hediye-1v1y-ile-ylbas-cekimimiz-ve-250.html

    YanıtlaSil

Labels