Bitirdiklerim - 6

Çarşamba, Aralık 28, 2011


Parmex Aseton - En sevdigim aseton markasi, bulabilirsem illa ki bundan aliyorum.

Dove Vucut Peelingi - Kopurterek kullanilan pek guzel bir urundu, severek kullandim bitirdim.

Pantene - Yipranmis saclar icin sampuan - Bu devasa sampuan benim sacima cok iyi geliyor, zaten Pantene market sampuanlari icinde ennn sevdiklerimden. Yumusacik yapiyor sacimi, yarim bir sekilde banyo dolabinda duruyordu kullandim bitirdim. Bir de ayni serinin sac kremi var elimde o da super, bu ay da onu bitirme operasyonu icindeyim.

Gliss Total Repair Sampuan - Gliss bloglarda cok ovulunce bunu alip denemistim ama bana iyi gelmedi acikcasi, cok karistirdi saclarimi, hic yumusatmadi. Bu seriyi sevmedim, elimdeki sampuan yigintisi bitince baska serilerine sans verecegim, onerilere acigim. Bu da bir suredir yarim bir sekilde dolaptaydi, Pantene ile donusmlu kullanip bitirdim.

The Body Shop Sac Kremi - Bu iki sampuanla birlikte bu kremi kullandim bu ay. Sevmedim, sirf bitsin diye kullandim.

Neutrogena Ayak Kremi - Cok guzeldi, severek kullandim. Yeni urunler deneme merakim olmasa yeniden alirdim.

Avon Renewing El Kremi - Avon'un el kremlerini pek sevmiyorum ama bu gercekten guzeldi.

Kruidvat Hand Therapy El Kremi - Hollanda'daki yerel magazalardan biri Kruidvat. Bu kremi 1.5 euroya mi ne almistim ama cok severek kullandim, yapis yapis yapmadan nemlendiriyordu. Evet ben asiri derecede fazla el kremi tuketiyorum.

Clinique SPF 50 Gunes Koruyucu Krem - Dibinde biraz kaldi ama bozulmustur diye atiyorum artik. Fena degildi ama bu yaz daha hafif bir urun almayi dusunuyorum. SPF 50 oldugundan yapisi fazla yogundu ama koruyucu olarak basariliydi.

Roc Gentle Scrub - Ayyy hic ise yaramayan coook hafif bir peeling bu. Bitireyim kurtulayim diye kullandim. Cildiniz bebek cildi gibi coook hassas ve sorunsuzsa ancak seversiniz.

Benden bu aylik bu kadar, yine epey bir sey bitirdigimi goruyorum ama keske biraz da makyaj malzemesi olsaydi.

You Might Also Like

4 yorum

  1. dove'un tanecikleri nasıl? bir de ben buralarda hiç görmedim satıldıgını :S

    YanıtlaSil
  2. avonun gliserinli el kremini bende basarili buluyorum , sevgiler

    YanıtlaSil
  3. tuguna blogunu daha yeni gördüm ama keşkedaha önce görseydim diyorum doğrusu. Çok hoş bir bloga sahipsin bundan böyle sık sık uğrarım :))
    Bana da beklerim içerik benzerliğimiz var :) ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. gamze ben bunu hollanda'dan almistim, turkiye'de var mi hic bilmiyorum:(

    style m gliserinli olani da ara ara kullaniyorum ama bana biraz yapis yapis geliyor.

    ojesandigi hosgeldin ben de seninkine bakacagim mutlaka, tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

Labels