OPI - Skull And Glossbones ( Pirates of the Caribbean Collection)

Cumartesi, Kasım 12, 2011





Malum gecen yaz OPI Karayip Korsanlari filminin sonuncunun cikis tarihiyle uyusan ve o filmden ilham alan bir koleksiyon cikarmisti. Ben sanirim serinin ilk ikisini izleyip kalaniyla ilgilenmemistim. Bu koleksiyondaki renkler cok soft ve guzel tonlardaydi. Yesiller, pembeler, lilalar...Yalniz bende nerdeyse hepsinin bloglarda gosterilen benzer renklerinden mevcuttu ve alma ihtiyaci duymadim. Sadece bu gosterecegim renk Essie - Playa Del Paltinum'da benzerligilyle ilgimi cekti ve bende acik renk oje az oldugundan aldim. Bunu sanirim kemik rengi diye tanimlayabilirim. Cok cok hafif griye donuk. Playa del platinum buna gore cok daha bej-kum-mantar rengine donuktu, grisi baskin degildi. Zarif ve temiz duran bir oje, her ortama uyum saglar.

Ojenin yapisi idare eder. Ilk katta cok dalga dalga duruyor ama kalin bir ikinci kat gecince kendini toparliyor. Sevdim ben.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Çok güzel bir renkmiş, çok yakışmış. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. grimsi ojeyi beğendim :) tırnaklarına çok yakışmış.

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    blog dunyasına yenı katıldım, seni de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  3. ellerin ve tırnak yapın ne kadar güzel!!maşallah!! :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil

Labels