Maybelline Define - A - Lash Volume Mascara

Çarşamba, Kasım 09, 2011




Maybelline rimelleri gercekten cok seviyorum, fiyatlarina gore oldukca basarililar. Pek cogunu denedim, bugunlerde de bunu kullaniyorum. Bunun bir uzatan versiyonu var yesil kapta olan ki onu da yillar once kullanmistim, bir de bu dolgunluk veren versiyonu. Ben genellikle dolgunluk veren rimelleri tercih ediyorum.

Gelelim bu urune.. Akma yapmayan ( fotografta goz altimdaki dokuntuler benim hizli ve ozensiz davranmamdan, rimelin sucu yok), kolay surulen, birkac kat surmeye izin verip hemen kurumayan, gunluk kullanim icin yeterli dolgunluk veren hos bir rimel bu. Eger cok daha abartili dolgun, hacimli rimel seviyorsaniz belki yetersiz gelir ama ben gunluk kullanimda cok memnunum. Bir de aylardir kullaniyorum bitmek bilmedigi gibi kivami da bozulmadi, ozetle oneriyorum.

Sevgiler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. ben de almayı planlıyorum bu rimeli. ince ve plastik fırçalı rimel hiç denemedim merak ediyorum nasıl bir sonucu olacak.

    YanıtlaSil
  2. Ben de yesilini kullaniyorum aylardir ve dediklerinin hepsine katiliyorum. Gunluk cok abartili rimellerden hoslanmiyorum bu cok dogal duruyor ve gercekten bitmek bilmiyor fiyati da sonuclarina gore muthis. bir de pembesini denemelyim o zaman :)


    http://newyorkturca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Hiç aklımda yoktu. Yeni maskara almıştım. Şimdi Maybelline defina a lash yeşilini ve bunu almak istiyorum. Yazı amacına ulaştı diyebiliriz :P

    YanıtlaSil
  4. Tatlım maşallah senin kirpiklerin de çok güzelmiş :) maskara da iyidir muhakkak, eskiden maybeline volume lashi çok severdim bu ürünü de merak ettim çok;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  5. dofa tavsiye ederim , plastik fircaya da birkac kullanim sonucu alisiyor insan.

    ny turca di mi:) bir de bunu dene bakalim sevecegini dusunuyorum:)

    marjo hehe canim benim, uzgunum aklina soktugum icin:) tavsiye ederim ama..

    betwinus sagol canim, volume lashi ben de kullanmistim bi ara..

    YanıtlaSil

Labels