Essie Brazilliant - (Summer 2011)

Pazartesi, Kasım 28, 2011






Bugun size uzun zamandir gostermek istedigim bir ojeyi sonunda yazabilmis oldugum icin mutluyum. Essie'nin gectigimiz yaz cikardigi koleksiyondan almistim bu ojeyi ama bir turlu sira gelmemisti surup fotograflamaya. O kolesksiyondan bu oje disinda bir baska oje daha almadim. Esasen guzel renkler vardi ama artik cok begendiklerim ve verimli kullanacaklarim disinda oje almamaya calisiyorum. Kendi evim, annemler her yerdeki cekmeceler benim ojelerimle dolu!!

Turuncu ojeleri cok sevdigim icin buna direnemedim. Oldukca parlak ve dikkat cekici bir turuncu bazin icinde sisede belirgin olsa da tirnakta zar zor secilen pembe-eflatun isiltilar iceren muhtesem yapili ve cok kolay surulen, sedefli bir oje bu. Coook cabuk kuruyor, hatta oyle ki diger parmaga gecince bir onceki kurumus oluyor. Essie'yi gercekten seviyorum.

You Might Also Like

0 yorum

Labels