Bitirdiklerim - 5

Salı, Kasım 29, 2011


Merhabalar

Klasik ay sonu bitirdiklerim postu yapma zamani geldi!

The Body Shop Muzlu Sampuan: Kullandigim ilk andan beri vasat buldum, bitirdim hala fikrim degismedi. Piyasada cok daha iyileri var, hem de daha ucuza. Yeniden almam.

Fiji Organik Hindistan Cevizi Yagi: Hindistan ceviz yaginin kullanim alanlarini Siren'in blogunda okumustum ve saclarimda kullanmak icin Iherb'ten ben de aldim. 4-5 ay kullandiktan sonra diyebilirim ki bende cok mucizev bir etki yaratmasa da hafiften de olsa saclarimin daha saglikli oldugunu gozlemledim. Birkac ay bekleyip yeniden alacagim. Yalniz bu sefer kavanozda satilan versiyonunu almayi dusunuyorum, keza bundan tereyag kivamindaki urunu soguk havalarda cikartmaya calismak iskenceydi.

Avon Gliserinli El Kremi: Avon el kremlerinden annem surekli alip alip bana hediye ediyor, hayir sevmiyorum da pek fazla. Bu krem fena degildi ama hafiften yapiskan bir his birakiyor ellerde. Neyse ki cok hizli bir sekilde el kremi bitiriyorum, kullandim bitti. Kendim kalkip almam ama annem kesin yine alir, ben de bosa gitmesin diye kullanirim. Bakalim..

MAC Glamour OD Dazzleglass: Aglamak istiyorum sevgili bloggerlar, nihayet bir glossumu bitirebildim. Tamam kabul glosslarimi kontrol edip icinde en az kalani sectim cantama atip bitirebilmek icin ama olsun! Cok cok guzel bir urundu. Rengi, parlakligi, kaliciligi, isiltisi..her seyiyle benim icin mukkemeldi ama artik yollarimizi ayirma vaktimizi geldi :P Kendisini ozleyecegim, ilerde bir baska MAC koleksiyonunda karsilasiriz belki.

You Might Also Like

10 yorum

  1. Şu gliserinli el kremini denemem lazım, ellerim çok kuruyor benim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. haha gloss ve ruj bitirme konusunda darısı başıma :))

    YanıtlaSil
  3. ama amaa glamour od en sevdiğim dazzleglass, nasıl kıydın ona :P

    YanıtlaSil
  4. Tugunaa, sen zaten görmüşsün ama ben döndüm! :)

    Body Shop muzlu şampuan ve saç kremi o kadar övülüyordu ki dayanamayıp gidip almıştım. Ama çok kötüler bence de. Kokusu yıkanırken bile uçuyor, duştan çıkınca buram buram kokuyor diyorlardı, yok öyle bişey.. Zaten saçlarıma da çok kötü geliyorlar.. 2 koca şişe duruyor öyle.

    Glosslarda darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  5. Glamour OD çok güzel bir renk, tekrar çıkarsa ben de almak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. El kremini bende deneyebilirim.

    İlk giveaway'im için bloğumu ziyaret edebilirsin :)

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil
  7. deniz aynen benim de! dene belki seversin.

    roaarr amiiiin:)

    Marjo hic acimadim valla:) digerlerinden de bitirebilmeyi umuyorum..

    Shopaholic hos dondun canim inan cok sevindim:) Artik lutfen yeniden yazmayi kesme..

    Lova ben senin yeni blogunu bi bulamamistim iyi ki yorum yazdin:) Al al canim cok guzel o gloss.

    Ahu bi dene bakalim, belki hosuna gider, sevgiler benden.

    YanıtlaSil
  8. muzlu şampuanı çok merak ediyordum ama almayacağım artık, okuduğum iyi oldu:)

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. kitten sevenleri de var ama ben hic hoslanmadim, bence de alma:)

    YanıtlaSil
  10. Hahah bende hiç bitirememişimdir şu lipglossları :)

    YanıtlaSil

Labels