Bitirdiklerim - 4

Perşembe, Kasım 03, 2011


Bu aralar kotu bir bloggerim ama hem ekim ayinda olan malum uzucu olaylar, hem kisisel yogunlugum, hem saglik sorunlari derken blog yazmaya firsat olmadi. Simdi de kisa bir guncelleme ile hemen kacacagim. Bunlar benim ekim ayinda bitirdiklerim, fena performans gostermemisim bence.

Avon White Lily Buble Bath - Bu banyo kopugunu biz ailecek kullanip bitirdik. Bizim evde Avon'un bu banyo kopuklerinden epey bir stok var, her cesidini seviyoruz. Banyo kopugu diye gecmesini ragmen biz gayet dus jeli mantigiyla kullaniyoruz, guzel oluyor. Guzel kokuyor, kolay kopuruyor, cildi kurutmuyor hem de ucuz, daha ne olsun. Su an baska bir cesidini actik bile.

Oriflame Mango-Yoghurt Dus jeli - Bunu sevmedim. Ne banyoda kokusu hissediliyor ne de etkileyici baska bir ozelligi var. Kullandim bitti, yeniden almam.

John Frieda Curl Around Sampuan ve Sac Kremi - Onceden bahsetmistim, severek kullandim. Tekrar alacagim urunlerden her zaman.

John Frieda Dream Curls - Benim favori sac sekillendiricim diyebilirim. Cok cabuk bitirmm disinda baska bir sikayetim yok, elimdeki diger sekillendiriciler azalsin yeniden alacagim. Detayli olarak anlatmistim.

Parmex Aseton - Turkiye'deyken hep bunu kullaniyorum, basarili.

Neutrogena Deep Clean Gentle Scub - Basta fena bulmadim bu urunu ama sonraki gozlemlerim dogrultusunda her kullanimim sonrasi yuzumde minik sivilceler ciktigini fark ettim. Kullanmayi kestim, ayak-vucut peelingi seklinde degerlendirip bitirdim.

The Body Shop E Vitaminli Mini Cilt Bakim Seti- Bu seti gecen ay cok kosturmali bir ay oldugundan tasimasi kolay olur diye aldim. TBS cilt bakim urunlerini denememistim, bu seriyi sectim. Setin icinden bir yemizleme sutu, bir tonik, bir gece kremi, bir de gunduz kremi cikiyor. Hepsi de hosuma gitti aslinda, bir tek gece kremini agir buldum. Gunduz kremi ozellikle cok hosuma gitti, buyuk boyunu alabilirim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben gece kremini almıştım E vitaminli Body Shop'un cildimde minik bezeler yapmıştı :( john frieda her daim vazgeçilmez saç ürünüm yumuşacık oluyor saçlarım onunla :))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  2. canim o urun biraz agir cidden cok kuru ciltler haric iyi gelecegini duusnmuyorum ben de..

    YanıtlaSil

Labels