Yeni Aldiklarim

Pazartesi, Ekim 03, 2011

Alisveris yazilari yazmayi da okumayi da alisveris yapmak kadar seviyorum:) Gecen bir bucuk ayda benim aldiklarim bunlar ve size gostermek istiyorum. Genellikle sonbahar-kisa uygun parcalari tercih ettim. Pek aman aman fazla bir sey aldim sayilmaz kosturmacadan firsat bulup da..



H&M Oxfordumsu ayakkabi, komik bir paraya dusmustu, bakkala cakkala giyerim bulunsun deyip aldim:)


Ben Ugg ve turevlerini hic sevmiyorum ama kisin sogukta gercekten ise yariyorlar, Hollanda'da Sacha diye bir magazadan almistim.



Zara yandan fermuar detayli bluz. Bu sezon koyu yesiller, bordolar, kahveler, kizillar ve hardal rengi cok hosuma gidiyor. Hardal sarisini hep cok sevmisimdir, bu sezon bol bol var ve bulmak kolay neyse ki.



Zara kopek baskili, bebe yakali ipek bluz. Ipek bluzlari cok cok seviyorum. Normalden biraz pahalilar, temizlemesi zor, cok hassaslar ama cok guzel bir dokulari oluyor. Bebe yakali bluzlari da cok seviyorum. Hayvan baskili olanlari da..Dolayisiyla bu bluzu almamam imkansizdi.


Zara'nin klasik 15 euroluk hirkalarindan:) Ben her sonbahar-kis bir suru hirka almak isterim. Cok kullaniyorum  hirkalari, bu da mor rengiyle hosuma gitti.


H&M canta. Rengi ve modelini begendim. Cok sik kullaniyorum.



Asos botlar. Bu senenin ilk bot alisverisini yapmis bulunuyorum. Henuz babetlerden oxfordlara ufak ufak gecis yaptim ve bot giymek icin birkac hafta daha gecsin mumkunse. Bildiginiz gibi pek topuklu insani degilim, gunluk kullanmam icin bana uygun bir model bu.


H&M retro gorunumlu bluz. 60'lari hatirlatti bana, sevdim.



Zara sise yesili denim pantolon. Klasik kotlara alternatif rengini cok sevdim.


Gri Koton blazer. Blazerlar kesinlikle sonbaharda hayat kurtarici. Bu gri olan yuzde elli indirimdeydi ve affetmedim.

You Might Also Like

15 yorum

  1. Güle güle giy, hepsi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. özellikle çantaya bayıldım güzel günlerde kullan.
    http://guzellikkazani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ne kadar harika seyler almissin, hepsi birbirinden guzel. Ozellikle sari cantaya, bebe yaka bluza ve siyah botlara bayildim. Gule gule giy hepsini canim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. h&m ayakkabılar favorim:) güle güle eskit:)

    YanıtlaSil
  5. Çantayı ve siyah botları çok beğendim, güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  6. hepside cok güzel güle güle kullan :)
    blogunu takip ediyorum benimkinede beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. merhabalarr blogunuzu yeni keşfettimm ve tarzınızda çok beğedimm son aldıklarınız da gayet keyifli :) yeliz
    www.pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. şahane şeyler almışsın ama ben en çok oxfordlara ve retro desenli h&m bluze hasta oldum, gitsem bulurmuyum ki acaba h&m'e ? ben hiç görmedim bunu çünkü...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Canım hadi ama bunları artık bir üzerinde görsek ya, di mi ama :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. herkese yorumlari icin cok cok tesekkur ederim.

    denizcim bu ara o kadddaaar yogunum ki pek mumkun gorunmuyor cok istesem de:(

    YanıtlaSil
  11. Tuguna’cım Oxford ayakkabıların o kadar güzel ki bakkala değil gayet haftasonu çıkarken giyilebilecek türden bence :) aldıklarının hepsini çok beğendim en çok da bebe yaka köpecikli bluzü ve hardal sarı yüzlü çantayı sevdim canım, bunları Oxfordlarla giysen süper olur bence :)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  12. Oxford ayakkabilerini cok begendim tatlim gercekten cok güzeller ayni zamanda sadece alisverisini begenmekle kalmayip blogunuda cok begendim ve bir baktim ki tüm blogu gezmisim resmen yeni postlarını sabırsızlıkla bekliyorumm:)

    YanıtlaSil
  13. h&m retro gorunumlu bluz bende de var cok severek giyiyorum :) omuz detayını ozellikle seviyorum..

    YanıtlaSil
  14. Asos bot harika :) Blogun da harika..Daha çok post yapabilmen dileğiyle takibindeyim ;)
    My Blog ! click click
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  15. yorumlar icin cok tesekkur ederim hanimlar begenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil

Labels