Bitirdiklerim - 3

Pazar, Ekim 02, 2011


Bu ay gordugunuz gibi cok bir sey bitiremedim. Bunun nedeni toparlan, yerles filan derken pek sacima, cildime, makyajima ozen gostermemis olmam. Neyse su an durum daha iyi neyse ki...

Andrelon Daily Protect Creme - Bu marka sadece Avrupa'da satiliyor sanirim Turkiye'de yok. Krem formda hem sekillendirici hem koruyucu bir urundu. Saclarimin dalgasini duzgun gosteriyor ve agirlastirmiyordu, begenerek kullandim.

Lush Breath of Fresh Air - Cok ahim sahim bulmamakla birlikte memnun kalarak kullandigim bir tonik bu da. Lush colt bakim urunlerinin nerdeyse hepsini kullandim, detayli yazi yazarim umarim bir ara.

Solgar Skin, Nails&Hair Supplement- iherb.com'dan aldigim bir vitamindi bu. Benim saclarim cok yavas uzar,  tirnaklarim kabuk kabuk ayrilir. Biraz guclendirme amacli kullandim, gercekten cok ise yaradi. Kullanmaya basladiktan 15 gun sonra tirnak kirilmam tamamen kesildi ve saclarimin az da olsa uzamasinda hizlanma fark ettim. Kullanmayi biraktigimdan beri maalesef etkileri de gecti, yeniden kullanmak istiyorum fakat su an Turkiye'de oldugum icin siparis veremiyorum, Holanda'ya donunce artik...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Solgar için herkes saçı uzatıyor diyor, merak ediyorum, her ne kadar vitaminle saç uzamasına pek inanmasam da :) Türkiye'de eczanelerde satılıyor ama iherb'de daha ucuzdur büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
  2. solgar'ın aynı işe yarayan formula snh ını da kullanabilirsin. nerseyse tum eczanelerde satılıyor :)

    YanıtlaSil

Labels