MAC Sweetie Lipstick

Perşembe, Eylül 29, 2011





Mac'in en populer rujlarindan biri bu sanirim. Icinde isiltilar olan hafif murdume donuk orta koyulukta bir pembe bu. Zaten Mac'te mora ya da  murdume donuk olmayan sicak bir pembe ruj var mi bilmiyorum. Benim aldiklarim hep boyle cikiyor. Her neyse... Bu ruj da bana yakismayacak soguk tonlu bir ruj olmasina ragmen garip bir sekilde kotu ya da yapay durmuyor. Aksine gunluk olarak oldukca kullanilabilir bir ruj. Benim dudaklarim cok pigmentli degil, biraz daha koyu renk dudaklariniz varsa daha dogal ve dudak renginize yakin duracaktir. Yapisi lustre, yani yumus yumus ve kolay suruluyor. Belki favorilerimden degil ama ben severek kullaniyorum, zaten benim favori rujlarim listesini mercanlar, turuncular, sicak renkler doldurur. Cogu kisiye yakisacak kolay bir renk oldugunu dusunuyorum, deneyebilirsiniz.

You Might Also Like

8 yorum

  1. Slmm Tuguna Mac ürünlerini internetten mi satın alıyorsun yoksa mağazalardan mı?

    YanıtlaSil
  2. mac´in rujlari bende simdiye kadar hep kötü durdu ve hicbirini dogrudürüst kullanamadan cöpe gittiler, ama cok memnun olan var, demekki gercekten dudaklarin kendi rengine bagli birde. Hafif bir mor tonu var dedigin gibi, ama tüm yüzün gözüken foto´da cok dogal bir renk gibi duruyor, gayet güzel bencede gündelik kullanip bitirebilirsin en azindan ; )

    YanıtlaSil
  3. Tatlım rengi çok hoşmuş tam sonbahar rengi, senin dudaklarında ayrı bir güzel durmuş ten rengine deuymuş çok çok beğendim :)


    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  4. bence çok yakışmış sık sık kullanmalısın :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar doğal bir renk, çok yakışmış sana da.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. esra netten de magazalardan da alisveris yapiyorum, degisiyor.

    viva aslinda mac'te cok fazla renk var illa ki begenecegin bir renk bulursun ama bazen bloglarda cok ovulen renkler icin buyuk beklentilere giriyoruz, sonra hayal kirikligi oluyor.

    betwinus cok tesekkur ederim:)

    ozge tesekkur ederim, hakkini vermeli di mi:)

    deniz tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  7. ayy çok yakışmış çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil

Labels