Essie Coat Azure (French Affair Collection)

Pazartesi, Eylül 26, 2011





Blogumu ozledim! Hayatimda epey degisiklik oldu, bu yogunlukta da bloga sira gelmedi. Isinmak icin kisa bir postla donmek istedim.

Taaa gecen bahar Essie'den almistim bu ojeyi, mavi ojelerle aram olmamasina ragmen bloglarda cok ovulunce denemek istedim. Gercekten yapisi ovuldugu kadar guzel, iki katta tam opaklik veriyor ve inanilmaz kolay surulup duzgun duruyor. Eger icinde incecik gumus isiltilar olan bir deniz mavisi oje isterseniz, dogru secim olabilir. Benim pek kullanacagim bir renk degil ne yazik ki.

Bu koleksiyondan aldigim bir diger oje de buydu.

You Might Also Like

6 yorum

  1. ben çok beğendim bu rengi. smooth sailing'e kıyasla daha açık sanırım :)

    bu arada hala Türkiye'de misin? Günler yoğun geçiyordur tahmin edebiliyorum, bloga yazı yazmana çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Marjo'cum smooth sailing buna gore koyu ve daha lila tonlarina sahip. bir de isiltilari cok daha belirgin. hala Turkiye'deyim ve daha uzun bir sure burada kalacagim gibi gorunuyor:) umarim daha cok yazabilirim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş gerçekten....
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Harikaymış rengi, çok beğendim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir renkmiş, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. yorumlariniz icin cok tesekkur ederim kizlar, hos bir renk gercekten ama sik kullanamiyorum ne yazik ki.

    YanıtlaSil

Labels