The Body Shop Banana Shampoo&Conditioner

Salı, Eylül 27, 2011


Lush - Squaeky Green sampuan sac dokulmemi azaltirken; son zamanlarda saclarimi cok sertlestirince, biraz daha nem veren bir sampuana gecmem gerekti. TBS sampuanlari hic denemedigim icin bu muzlu seriyi secip denemek istedim. Sampuan da sac kremi de bebeklerin kavanozdan yedigi meyve purelerinin goruntusune ve dokusuna sahip. Kokulari cok guzel, muzlu muzlu ve istah acici. Ama bu kokuyu sadece sacinizi yikarken hissediyorsunuz sonradan sacinizda kalmiyor. Nem vermeleri fena degil ama oyle cok da etkili degil. Bunlari kullandiktan sonra saclar yumus yumus olmasa da orta derecede bir yumusaklik kazaniyor, bu bakimdan cok kuru ve yipranmis saclar icin pek uygun degil. Benim en sevmedigim kismi saclarimi cok sonuk, ciliz ve cansiz gostermesi oldu. Hayir zaten uc tel sacim var bari sampuan, krem hilesiyle biraz yogun ve canli gorunsun istiyorum. Zaten parlaklik filan hak getire. Su an iki siseyi de yariladim, sonuna kadar da kullanirim bosa gitmesini istemem ama benim yeniden almayacagim urunlerden oldular. Sacim sorunsuz hafif nemlendirsin, bir de temizlesin, yikarken de guzel kokular alayim diyorsaniz hosunuza gidebilir ama bunlarin disinda bir beklentiniz varsa oldukca yetersiz gelecektir.

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. bazileri hic bazileride cok begeniyorlar bu ürünü, sanirim banada iyi gelmez, saclarimiz benziyor gibi, muz kokusunuda sevmem zaten : )

    YanıtlaSil
  2. muz kokusunu sevmiyorsan hic bulasma vivacim:) cok aman aman degil zaten piyasada cok daha iyi urunler var.

    YanıtlaSil

Labels