Turuncu

Çarşamba, Ağustos 03, 2011

Herkese merhaba,

Bizim buralar sizin oralara nazaran ki sizin oralar derken aslinda bizim de oralar olan Turkiye'yi kastediyorum, oldukca soguk oldugundan boyle birkac derece artis gorunce kendimizi hemen sokaklara atiyoruz. Bugun 26 dereceydi ve bisikletlerimizi kapip disari ciktik. Biraz gezme, tozma, alisveris, yemek derken aksam evimize donduk, oglumuzu yikayip uyuttuk, simdi sevgilim teziyle ugrasirken ben blogumu guncellemeye karar verdim:) Umarim sizin gununuz de iyi gecmistir.




Fotograflar bir kanal kenarinda durup cekildi:) Kanallari seviyorum.

Simdi ben bu gunlerde fena sardigim, cok cok severek izledigim Game Of Thrones'a devam etmeyi, ardindan da kitabimi okumayi planliyorum. Ben bugunlerde cok gecikmeli de olsa su Boleyn Kizi, Kralicenin Soytarisi, Bakirenin Asigi filan diye giden Tudor hanedaninin serisini okuyorum. Simdilik fena gitmiyor, siz ne okuyup izliyorsunuz bu ara?

Cok cok sevgiler!

Zara ust, Mavi jean, Inci ayakkabi, Asos canta ve kupe.

You Might Also Like

10 yorum

  1. Abimin eşi ve yeğenlerim de şu an Hollanda'da. Dün denize girdiler bugün yağmur yapıyor dediler.
    Bluzunu, çantanı ve ayakkabını çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. çanta çooook güzel + çok hoş olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş görünüyorsun . bu tonlar sana çok yakışmış =)

    sevgiler , hep mutlu ol
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. sevda aynen tam tarif ettigin gibi burasi, bi oyle bi boyle:( tesekkurler..

    sparkle-icious tesekkur ederim, cantami ben de seviyorum:)

    habinos cok esekkur ederim, hep beraber mutlu olalim:)

    YanıtlaSil
  5. ayakkabı ve bluzunuza bayıldım :) mutlulukla giyin..bende kış gelsin diye bekliyorum :) soguk havayı seviyorum.

    tudor serisini ben dizi olarak izledim. bayıldım kitapları çok daha iyidir eminim :)

    YanıtlaSil
  6. Asli tesekkur ederim, kisi ve soguk havayi ben de seviyorum ama bu kadar uzun surunce cekilmiyor bazen:) Tudors'a baslasam mi diye ben de dusnuyorum bu siralar.

    YanıtlaSil
  7. Tesekkur ederim canim yorumun icin, ne kotu degil mi yazin bitmesi, cok uzuyor beni. Neyse burada umarim 1-2 ay daha iyi gider havalar.

    Uzerindeki bluzun aynisindan benim de var ama daha giymedim galiba hic, iyi oldu aklima geldi. Cok guzel olmus kombinin, cok begendim.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. deniz tesekkur ederim, yaz bitmeden sen de giy bluzunu turuncu turuncu:)

    YanıtlaSil
  9. mashAllah ne kadar güzelsin. Allah nazardan korusun.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil

Labels