OPI - Flower-to-Flower (Summer Flutter Collection 2010)

Perşembe, Ağustos 04, 2011





Benim cekmecemde bir kez suruldukten sonra bir yildir surulmeyi bekleyen ve bugun muradina ermis bir oje bu. OPI gecen yil yaz koleksiyonunda cikarmisti. Ben de iki oje almistim biri kargoda kaybolmustu, bu kaybolmayani :P Soguk tonlu bir seker pembesinin icinde orta buyuklukte altin rengi isiltilardan olusan guzel bir pembe bu. Biraz daha sicak bir pembe olsa eminim daha cok kullanirdim ama soguk renklerle pek aram yok.Hele boyle soguk sedefli pembeler orta yasli, altin gunu yapan teyzelerin ojelerini hatirlatiyor bana.

Yapisi cok guzel, surerken hic zorlamiyor insan, kolay hata yapmaniza neden olmuyor, iki katta yeterince harika gorunuyor. Klasik OPI kalitesinde, fircasi ve kaliciligi cok iyi.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Ne alakasi var, o teyzeler acik pembe sedefli oje kullanir onlar, bi de hep tirnaklari sivri ve tir tir tirtikli olur.

    http://1.bp.blogspot.com/_A-DxeKN35tY/TNLFTUyLOlI/AAAAAAAAAq0/4WtjYxZ331g/s1600/63910127.jpg

    Mesela, anladin onu.

    Bu cok guzel bi renk ve hic teyze degil.

    YanıtlaSil
  2. Aynen bana da :) Ben de kendiminkini hiç kullanmadım, kullanabileceğimi de sanmıyorum :P Nerede catch me in your net, nerede bu renk :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz ne biliyim ya sedefli cool pembe deyince ister istemez konkenci teyzeler geliyo aklima, yalniz karikature bayildim hahhah fon fon fon fon!! :P

    Marjocum hah iste kaybolan oje oydu, keske bu kaybolaydi di mi:) bu arada o ojenin adi sana da catch me if you can'i hatirlatiyo mu :)

    YanıtlaSil
  4. ayak tirnaklari icin de muhtsem bir renk bence

    YanıtlaSil
  5. inci bir onceki postumda ayaklarimda bu oje vardi tam gorunmuyor ama evet haklisin ayaklarda fena durmuyor.

    YanıtlaSil

Labels