MAC See Sheer Lipstick

Çarşamba, Ağustos 24, 2011



Benim en en en ennn favori rujlarimdan birini bu kadar gec post haline getirmem cok ilginc olsa da iste karsinizda See Sheer. MAC bu ruja "Greyfurt Pembesi" demis renk taniminda, bence oldukca dogru bir tanim. Gerci hani ordaki pembe laf olsun diye, tam olgun kizarmis greyfurtlarin turuncu-mercan-pembe tonunda bu ruj. Yapisi cok cok guzel, lustre bitisli, cok kolaylikla suruluyor, opak bir gorunumu var, dudak rengini tamamen kapatiyor ve buna ragmen asla yapay durmuyor. Ben kendime bu ruju cok yakistiriyorum, gerci yakismayacak birini de dusunemiyorum. Tam bir sur-cik ruju. Yanaklarimda hafif bronz ya da Margin gibi bir allikla olusturdugum minimal gorunumu cok seviyorum.


Bu fotografta da onlardan biri var. Biraz rimel, bronzer ve See Sheer. Cildimde de baz olsun diye hafifce MAC Mineralize Skinfinish Naturel. Ben bu tarz saglikli ama sade gorunumu gercekten cok seviyorum.

You Might Also Like

13 yorum

  1. cok guzel bir renk ve cok yakısmıs sana, bayıldımm :) gercekten sur cık bir ruj rengiymis.. bi de renk tanımlamasına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Tuguna'cım ne kadar doğal bir güzelliğin var hayran kaldım :) cildinin pürüssüz beyazlığının saçlarınla oluşturduğu kontrasta mac ruj harika durmuş, sende görüp o kadar beğendim ki ben de mac'e gidince bakacağım ;)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. WOW!!! Cok güzel bir ruj!
    Acaba biliyormusun, bu renk sicakmi diye?
    Not ettim defterime, benimde almam gerek, tskler!!!! :-)


    laladycosmetics.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel! İnanılmaz yakışmış, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok çok yakışmış ben de çok beğendim mutlaka MACe gidince bakıcam süpermiş...
    Bu arada gerçekten çok duru ve güzel görünüyorsun...

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok güzel bir renk ve çok yakışmış!

    YanıtlaSil
  7. hellokitty cok tesekkurler, MAC renk tanimlama konusunda super zaten:)

    betwinus cok tesekkur ederim:) o senin guzelligin, eminim sana da cok yakisir.

    LaLady evet oldukca sicak tonlu bir renk bu, zaten ben kendime soguk tondaki ruj ve glosslari yakistiramiyorum.

    sevda di mi:)

    Marjocum tesekkur ederimmmmm:)

    Vespacim cok tesekkurler, eminim sana da cok yakisacaktir:)

    simyaser cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  8. wow ben boyle renk rujlara bayiliyorum. sanada cok guzel yakismis. satiliyormu hala?
    numarasa kac, grapefruit pinkmi yani adi?
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Evy tesekkur ederim. Mac'te urunler numara sistemiyle degil de isimle satiliyor. Bu rujun adi baslikta belirttigim gibi See Sheer ve evet her zaman magazalarda bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  10. cok güzel duruyor dudakta cok dogal :)
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. aaaaa o cicekli tac bendede var, blogumda fotoda var Merhaba Kizlar altinda postda : ) türkiyede amasra´da almistim, birdahaki tatilde takmak icin sakliyorum yine ; )

    YanıtlaSil
  12. pinar evet oldukca dogal ve guzel duruyor:)

    viva ben de gecen yaz almistim turkiye'de her kosebasinda satiliyordu:)

    YanıtlaSil

Labels