Lush Sabun Alisverisi

Perşembe, Ağustos 18, 2011

Lush sabunlari sanirim duymayan kalmamistir. Evet aldiklari tum ovguleri hak ediyorlar. Ben de gecenlerde Lush'in ikili sabun paketlerinden uc tane aldim. toplamda alti tane ucgen sabunum oldu. Tek tek bahsedecek olursam;


Top of the Blocks; Lush'in en populer iki sabunu Honey I washed the Kids ve Karma sabundan olusan bir set. Honey I washed the kids balli karamelli harika bir sabun. Insanin yiyesi geliyor. Guzel kopuruyor cildi cok fazla kurutmuyor. Ben oglumu da zaman zaman bu sabunla yikiyorum, mis gibi:) Karma sabun ise kokusunu insanlarin ya cok sevdigi ya da hic sevmedigi urunlerden. Ben cok seven taraftayim, hatta benim icin honey i washed the kids'in cok daha ustunde. Bence cok siradisi bir kokusu var, hic tanidik degil ve karakteristik. Paculi ve portakal ihtiva ediyormus. Ben bir dahaki sefere bunu alirken yaninda Karma kremi de almayi dusunuyorum. Cunku bu bir sabun ve haliyle yogun ve uzun saatler ayni sekilde kokmuyor.


Foam A Friend; Bu setin icinde de Sexy Peel ve Sultana of Soap sabunlar bulunuyor. Sexy Peel icinde limon kabuklari, mandalina kabuklari, limon, mandalina ve greyfurt sulari ve tum bu meyvelerin liflerini bulunduran nefis bir sabun. Favorilerimden degil ama cok taze ve leziz bir kokusu var. Bence mutfakta el sabunu olarak kullanmaya da cok uygun, icindeki limon suyu ellerdeki yemek kokusunu epey bastiriyor. Sultana Of Soap... Sabunlarin sultani, sultanlarin sabunu... Bir sabunla ask yasamak boyle bir sey olsa gerek. Hicbir beklentim olmadan almistim ama bayildim. Icinde taneler halinde kuru uzum, kuru yaban mersini ,kuru  kayisi ve kuru kizilcik ve ayrica bergamot yagi var. Kopugu krema gibi. Kokusunu nasil anlatsam, cok temiz ve disi bir koku. Hem seks hem zarif. Bazen bebek kokusu gibi... Sabunlarin sultani demis Lush buna ama bence ayni zamanda sultanlarin da sabunu:) Koklayinca insanin aklina saray, hamam, buhar, keten pestemaller, harem filan geliyor. En azindan benim aklima geliyor, belki de bu ara cok fazla saray kadinlari kitaplari okudugumdandir bilemiyorum:)



Sweet Soap Of Mine; Lush'in tatli kokulu iki sabunu Godmother ve Rockstar. Renkleri bile insana keyif veriyor. Godmother seker hatta bildiginiz ciklet gibi kokan guzel bir sabun. Rockstar ise yine seker kokmakla birlikte hafif vanilya bolca da baharat kokuyor. Ikisi de oldukca guzel olmakla birlikte, insanlar cok ovdugunden midir nedir beni cok etkilemediler. Yine de keyifle kullaniyorum.

Bunlarin disinda onceden bahsettigim Sea Vegetable ve Sandstone sabunlarim da hala benimle.

Lush sabunlarla ilgili soyleyebilecegim en onemli sey kullandiktan sonra cok temiz gicir gicir hissettirmeleri. Dus jellerinin asla veremedigi bir sey bu. E tabi haliyle cildi biraz kurutuyorlar, nihayetinde sabun bunlar. Ben zaten kuru bir cilde sahip oldugum ve de her dus sonrasi kremlendigim icin benim icin ekstra olumsuz bir durum degil bu. Bir de sadece Karma degil keske hepsinin ayni kokuda vucut nemlendiricisi olsa da alsam!! Bunlar bitince yeniden alacaklarim Honey I washed the Kids, Sultana of Soap ve Karma'dir benim icin. Bir de diger denemediklerimi de denemeye devam etmek istiyorum.Ben bunlari kullandiktan sonra kurulayip Lush'ta satilan masaj kremi ya da body butter kutularinda sakliyorum, banyoda islak birakirsaniz cabucak eriyeceklerdir. Sizin favorileriniz hangileri?

You Might Also Like

9 yorum

  1. Kiskancliktan olecegim. Bizde Lush yok diye yaziyorsun di mi butun Lush yazilarini?

    Arada bir gordugum lush dukkanlarina da dalmaktan korkuyorum, cunku;

    1- Yanimda hep Koray oluyor. Kendisi benden cok parfume sahip olsa da, kalabalik ve kimil kimil bi dukkan onun icin fazla
    2- Lush dukkanlari cok kokuyor, basimi agritacak kadar.

    Ama simdi elimde guvenilir bir kaynaktan bir takim bilgiler olduguna gore bi iki parca bisiler alabilirim.

    Peki sen bu sabunlari nerede muhafaza ediyorsun? Isin bittikten sonra kurutuyor musun? Dusta oyle kendi kendine islanip viciklasip yazik olmasini istemem acikcasi.

    YanıtlaSil
  2. E yuh bana, yazmissin ya nasil sakladigini. Neremle okuyorsam artik. Kusura bakmayiniz.

    YanıtlaSil
  3. tabii ki Honey I washed the Kids
    ama digerlerini merak ettim simdi.
    Bir de ben kucuk kucuk kesip aliyorum banyoya :)
    teneke kutu almam lazim biliyorum

    YanıtlaSil
  4. Denizcim bizim burda da Lush yok yahu, online aliyorum ben lush.nl'den. Cok da tavsiye ederim, cingelenelik yapip sample da koyun diye not dusuyorum hatta, hihi birkac tane denemelik sabun parcasi ya da o tarz seyler de gonderiyorlar. Koku mevzusundan ben de uzun sure uzak durdum Lush'tan, migrenimi azdirir gibi geldi magazasi. O yuzden online almak da iyi, arada Amsterdam'a filan gidince yine bi geziyorum ama koca ve cocuk faktorlerinden rahat rahat karistiramiyorum hemen cikiyorum. Gerci ben benim evdeki diger elemani alistirdim, erkekler de seviyor Lush'i emin ol, sen de ufak ufak dus jeli sabun mabun alip Koray'a da deneterek beynini yikayabilirsin:) Bi de benim esim vegan ve yesil bir marka oldugundan da pek seviyor:) Bunu da gozune sokabilirsin. Online bir seyler alacaksan sevmenin garanti olacagi seylerle baslayabilirsin, honey i washed the kids gibi. Illa ordaki teneke kutular olmasa da olur, kurulayip herhangi bir yerde de saklayabilirsin. Hatta kurulayip camasir cekmecesine koyanlar da var kokutsun diye:) hayat hikayemi yazdim yalniz, operim.

    sergulcum evet kucuk kucuk kesmek de cok mantikli aslinda, sabunu hic islatmadan. ben onu lush body butterlar icin yapiyorum bazi bazi.

    YanıtlaSil
  5. ben karma'nın parfümünü kullanıyorum.inanılmaz derecede kalıcı yani kalıcı ötesi o derece ::)

    YanıtlaSil
  6. adsiz karmanin parfumunun cok agir oldugunu duymustum, ben hafif parfum insaniyim ama gittigimde bir koklayayim:)

    YanıtlaSil
  7. lush sabunlarına bayılıyorum, o kokuları beni benden alıyor hepsi cok guzel..
    ilk aldıgım Honey I washed the Kids bitmek uzere, cok cok sevdim, cok guzel nemlendiriyor.. acaba aynısını mı alsam yoksa baskasını mı denesem diyorum..

    YanıtlaSil
  8. Canım lush'ın her şeyine bayılıyorum :) godmother ve rockstar'ı denememiştim çok merak ettim. Benim vazgeçemediğim tek ürün lush- flying fox duş jeli, kokusu ve kalıcığı ile muhteşem :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. kittycim baskalarini da dene bence nasilsa cabucak bitiyorlar, begenmezsen yine donersin balli olana:)

    betwinus flying fox'u ben de cok seviyorum, umarim bir ara ondan da bahsedebilirim:)

    YanıtlaSil

Labels