Essie Your Hut or Mine (Resort 2011)

Cumartesi, Ağustos 13, 2011







Essie bu yaz yine gecen yaz oldugu gibi iki koleksiyon cikardi. Biri Resort digeri Brazilliant. Ben ozellikle Resort koleksiyonundaki zarif renkleri begendim. Koleksiyonda dort adet oje var. Bu o kolesksiyondan size bahsedecegim ilk oje. Almadan evvel de cok begenecegimi dusunerek aldim, elime gecince bekledigimden de fazla sevdim. Belki cok bulunmaz hint kumasi degil ama ben bu tonlari gercekten cok seviyorum. Ozellikle guzel bir pembe bence cok zor bulunuyor ve ben sanirim favori pembe ojemi buldum. Hafif mercana donuk, orta tonlu, yazlik bir gul kurusu bu. Icinde mini mini sicacik altin isiltilar var. Bu da ojeyi oldugundan cok daha sicak gosteriyor. Surumu cok cok cok kolay, hata yapmaniz nerdeyse imkansiz. Ben bir taraftan dizi izleyerek, los isikta ozenmeden surdum. O halde bile bakin fena durmuyor. Iki kat fazlasiyla yeterli oldu.

Ben bir de bu ojeyi gecen sonbaharda cikan In Stitches' a benzettim. Onun sanki kendinden on yas genc ve yaz mevsimini daha cok seven civil civil kiz kardesi gibi:) Buna cok benzer bir renk de OPI sonbahar koleksiyonunda cikiyor. Ikisinden birini mutlaka edinin derim.

Guzel bir haftasonu olsun.

You Might Also Like

6 yorum

  1. sevmeyeceğimi düşündüğüm bir rengi daha sende görüp sevdim :) kesin sıkıcı, klasik bir renk olur diyordum, süpermiş rengi :)

    YanıtlaSil
  2. buna benzer bircok oje var cok sıradan görünüyor ama senin elinde o kadar güzel durmus ki bayıldımm
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Marjocum bu ojenin ruju olsa sen de ben de cok severiz gibi geliyor bana, pembe-mercan:)

    pinar haklisin cok bulunmaz bir renk degil ama ben cok sevdim ayrica tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Cok interesant bir blog!

    www.laladycosmetics.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ya maşallah diyorum sana arkadaşım yine :)

    YanıtlaSil

Labels