Bugunlerde Kullandigim Vucut Bakim Urunlerim

Salı, Ağustos 09, 2011


Ben vucut bakim urunleri satin almayi da kullanmayi da cok severim. Uzun yillardir da vucut bakimimi ihmal etmeden yaparim. Vucudumu nemsiz birakmam, duzenli peeling ve kese yaparim gibi. Ayni anda birden fazla urun kullanmayi seviyorum, tek bir urune bagli kalmak bazen sikici olabiliyor. Ben zaten cok eli bol kullandigim icin her seyi, bu kadar malzemeyi bile cok kisa surede tuketebiliyorum. Kullandigim urunlerden sadik olarak bittikce aldiklarim da var, sirf denmek icin alip kullandigim ve yeniden almayacaklarim da. Urunler degistikce bu tarz postlar yapmayi planliyorum. Bakalim bu ara ne kullaniyormusum;


Dove Silk Glow Dus Jeli, Body Scrub ve Body Glow Vucut Losyonu; bunlar benim bittikce aldigim cok severek kullandigim urunlerden. Ucunu de ayri ayri seviyorum. Dus jeli kirik sampanya renginde hafif isiltili ve cok guzel kopuren bir urun. Belirgin bir isilti birakmiyor ama kullanmak keyifli. Scrub ise dus jeli seklinde tek basina da kullanilabilecek kopuren bir urun olmasi sebebiyle usengecler icin ideal. Sadece bunu kullanip hem peeling, hem temizlik, ikisini bir arada halledebilirsiniz. Peeling etkisi cok guclu degil, hafif bir urun, icindeki granuller de hemen eriyor, dolayisiyla hassas ciltlere de uygun olur. Ben bunu kocaman bir banyo fircam var, onun ustune dokup kullanmayi seviyorum. Body Glow vucut losyonu benim yillardir vazgecemedigim bir urun. Yazin hep ama hep bu nemlendiriciyi kullaniyorum vucudum icin. Ozellikle sort, etek, elbise gibi kiyafetler giyeceksem... Icinde altin rengi incecik isiltilar olan bir krem bu. Surunce o kadar guzel ve abartisiz bir isilti veriyor ki cilde, ozellikle hafif bronzlasinca kullanmak harika oluyor. Bu yaz bunu kullandigimda arkadaslarimdan pek cogu bacagimda nasil bir urun oldugunu, cok saglikli ve guzel gorunduklerini soylediler. Dove deyince de sasiriyorlar, biraz daha alengirli bir marka bekliyorlar sanirim :P Bu krem sadece isiltisi bakimindan super degil, ayni zamanda cok da iyi nemlendiriyor ve hafif yapida. Hemen emildiginden dedigim gibi yaza cok uygun. Bu uc urun klasik temiz Dove kokusuna sahip ve ekonomikler, daha ne olsun. Cok tavsiye ederim.


The Body Shop Moringa Dus jeli ve Body Butter; sanirim cogu kisinin TBS dus jelleri ve body butterlariyla tecrubesi olmustur. Oldukca guzeller, mis gibi kokuyorlar. Dus jeli guzel kopuruyor, body butter da guzel nemlendiriyor. Benim favorim Moringa kokusu. Cok hafif ciceksi, nefis bir kokusu var bence. Ayrica kokusu hemen ucup gitmiyor, ertesi gun bile hissedebiliyorum. Fakat nemlendirmesi o kadar kalici degil, en cok bir gun suruyor.

The Body Shop Strawberry Dus jeli ve Body Butter; yine TBS'den bu kez cilekli seri. Moringa kadar bayilmasam da bunu da yine seviyorum. Biraz surup gibi kokuyorlar bazen burnuma, benim zevkime gore fazla sekerli olsalar da kullaniyorum.


Palmer Cocoa Body Butter; Palmers hamilelikte catlak olusmasini onleyen kremleriyle un yapmis bir marka. Ben hamilelikte Biotherm'in catlak onleyici kremini kullandim ve hic catlagim olusmadi, bu marka o konuda nasildir hic bilmiyorum. Bu kremi yabanci bloglarda filan pek bir ovuldugu icin denemek isteyerek aldim. Yapisi, nemlendirmesi gayet iyi fakat o kokusu!! Bana cok agir ve ic bayici geliyor. Hele hava birazcik sicaksa koku iyice yogunlasiyor ve ben cok rahatsiz oluyorum. O yuzden genellikle serin havalarda olmak uzere, yalnizca bacaklarima kullaniyorum. Hergun duzgunce nemlendirici surmezsem kuru kuru olan bacaklarim var da arada kayniyor, bosa gitmekten kurtuluyor bu krem neyse ki. Kakao kokusunu vucut urunlerinde sevenelere tavsiye ederim ama. Ben sevmiyormusum anlamis oldum.


Etos El Peelingi; Etos burda Turkiye'deki Watsons gibi bir dukkanlar zinciri, kendi markasiyla birlikte baska markalari da satiyor. Kendi markasinda da gayet guzel urunleri var, bu el peelingi de onlardan biri. Icinde hindistan cevizi, hindistan cevizi yagi ve gercek seker var. Haaaarika kokuyor ve isini cok iyi yapiyor. Manikursuz gunlerimde acil disari cikmam gerekiyorsa bu urunle hizlica bir ovaliyorum ellerimi, hem piril piril puruzsuz yapiyor, hem de turnak diplerindeki olu deriyi birkac saatligine gorunmez hale getiriyor. Bulabilen herkese cok cok cok tavsiye ederim.


Etos Body Jam; bu urunu icindeki isiltilara ve bronz rengine aldanip almistim ama nem yada isilti vermek adina yaptigi bir sey yok. Hafif islak gosteriyor cildi o kadar. Yazin omuzlara filan surulebilir belki, o kadar. Neyse ki ucuz bir sey.


Dove El ve vucut Kremi; benim ellerim o kadar kuru ki gun icinde defalarca el kremi surerim. Elimi sabunla yikadiktan sonra ozellikle el kremi surmedigim tarihimde gorulmemistir. O yuzden evin her yerinde bir el kremi bulunur. Bu alt kattaki lavaboda yasiyor. Klasik Dove krem iste, basarili.


Nivea El ve Vucut Kremi; bu da yine evin ust katindaki lavaboda yasayan el kremim. Seviyorum, bittikce aliyorum.


Neutrogena Vucut Kremi; bundan surda bahsetmistim detayli, az kaldi ve hala memnunum, yeniden alacagim urunlerden oldu.


Neutrogena Ayak Kremi; Bu krem coook guzel. Tam benim sevdigim tarzda yogun ve kalici bir ayak kremi. Ozellikle banyo sonrasi kullaninca ayaklar birkac gun boyunca yumus yumus oluyor, seviyorum.


Nivea Summer Beauty; Bu bir bronzlastirci krem. Aslinda bronzlastirici degil de hafif renk kirici demeliyim. Bu urunu ilk kez bu yaz basinda aylardir gunes yuzu gormemis bacaklarimdaki beyaz peynir soluklugunu sort giymeden once azicik da olsa kirmak icin almistim ve cok memnun kaldim. Urunu uc gun arka arkaya kullaniyorsunuz ve hergun birazcik daha yogun bir altin sarisi ten rengi elde ediyorsunuz. O renk sizi iki uc gun idare ediyor. Kimse bronzlastirici bir sey surdugunuzu anlamiyor, cunku cok dogal ve hafif bir renk degisimi sagliyor. Saga sola bulasmiyor ya da yama gibi durmuyor. Surdukten sonra bes dakika filan giyinmeden kurumasini bekliyorsunuz ve uyguladiktan sonra ellerinizi yikiyorsunuz hepsi bu. Yaz mevsimini hatirlatan, tropik meyvelere benzeyen lezzetli bir kokusu var. Hem de ucuz, ihtiyac duydukca kesinlikle alirim.


Nivea Good-Bye Cellulite; bu urunu bu yaz basinda bikini mevsimi geliyor diye almistim. Zaten her sene mayis gibi filan bir alev alirim bu konuda. Benim oyle cok asiri selulitim yok ama yine de var!! O yuzden hafif bir kremle yetindim. Tatile cikmadan onceki bir ay boyunca bir sabah bir aksam gunde iki kez masaj yaparak ust bacaklarima uyguladim ve gercekten memnun kaldim. Mucize yaratmadi ama gorunumu kesinlikle duzeltti. Smurf mavisi, jel yapida ve cok guzel kokuyor. Bu elimdeki kutuyu da bitirdikten sonra diger yaza kadar yeniden almam :) Gerci ben selulitin bir kremle duzelecegini hic dusunmuyorum. O yuzden her ne kadar sadece yazin alev aliyorum desem de, tum sene saglikli beslenmeye, yesil cay icmeye, fast food yememeye ozen gosteriyorum. Kahve filan zaten agzima surmem, tadini sevmiyorum. Kolayi oglumuz istemesin diye eve almiyoruz, dolayisiyla sorun yok gibi.


Vazelin; klasik vazelin iste. Herkesin evinde vardir. Ben hic sevmiyorum, bir ise yaradigini da dusunmuyorum hem de ici petrol dolu ve sagliksiz. Eger bir gun biterse tey teyy yeniden asla almam.


Dove Invisible Dry Roll-On; ben sprey deodorant hic sevmem ve kullanmam. Hep boyle roll-on alirim. Nivea ve Dove'unkileri severek kullaniyorum, donusumlu olarak. Bu seferki kiyafetlerde iz birakmayalardan. Guzel.

Bunlarin disinda da zilyon adet Lush sabun, dus jeli, krem, body butter gibi ivir zivir aldim. Onlari yavas yavas ayri anlatmaya basladigim icin bu yaziya dahil etmedim. Zaten sonuna kadar tahammul edip okuduysaniz, tebrik edip yanaklarinizdan opuyorum. Keza ben yazarken bunaldim.

Herkese sevgiler.


You Might Also Like

14 yorum

  1. E sonuna kadar okuduğuma göre tebriği hakettim yani :) Teşşekkürler bilgiler için..

    YanıtlaSil
  2. neredeyse hiç vucut bakımı yapmayan biri için çok şevk verici oldu bu yazı :d teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirici bir yazı olmuş, teşekkürler, ellerinize sağlık..
    Dilek

    YanıtlaSil
  4. Vaseline markasının krem tarzında yeni ürünleri satılıyor artık ,kremleri çok hoş görünüyor sahilde çoğu insanın bu kremleri sürerek güneşlendiklerini gördüm :)

    YanıtlaSil
  5. Ay Tuba ne çok ürün hakikaten de ama çok faydalandım ben yazından. Dove Body Glow, Neutrogena Foot Cream denenecekler arasına girdi. Ellerine sağlık, teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
  6. Bu yazıya bayıldım! :) Çok sürmesem de (üşendiğimden) kremlere bayılıyorum, seviyorum böyle mis gibi koksun, dursun masamın üzerinde :D Lush yazılarının devamı gelecek desene, süper süper :D

    YanıtlaSil
  7. Ben usenmeden okudum, cok da guzel bi yazi zaten, ne ki.

    Sunu diyecektim, iyi ki yazmissin. Kirk yil gecse aklima etos own brand bisi almak gelmezdi. Eminim iyidir de, ne bileyim TBS outletine yakin olunca her biseyi ordan alma egilimim oluyor.

    YanıtlaSil
  8. esinspiration tebrikler, alksilar:) rica ederim.

    minder aa ne mutlu ban azcik gaz verdiysem:) hadi hemen kremlenmeye madem :P

    dilek ben tesekkur ederim, begenmene sevindim:)

    esra evet ben de gordum yeni kremler, vucut yaglari filan cikarmislar. kakaolu ve aloe verali vardi sanirim ikisinin kokusu da beni etkilemedi denemeye kalkismadim.

    kozmocum sevindim isine yaramasina, tesekkurler. o iki urunu ben epey sevdim umarim sen de seversin.

    marjo sagol canim begenmene sevindim. usenme usenme yaslaninca nemsizlikten kirismayalim:) evet lush yazilari kesinlikle devam edecek bol bol:)

    deniz tbs outlete yakin misin hiii ne guzel, ben de geliyim. etosun bazi urunleri fena degil ya, cosarsan bi dene. ozellikle su el peelingi cok iyi.

    YanıtlaSil
  9. butun bu urunlerle kim bilir cldiniz ne kadar cok zararli kimyasal emiyordur...kullandigimiz kozmetik urunlerin iceriginde yazan malzemelerin tam olarak ne oldugunu bilmeden sirf markasina bakip aliyoruz. yazi bize, vucudumuza. su linki izlemenizi oneririm:

    http://www.youtube.com/watch?v=pfq000AF1i8

    iyi gunler.

    YanıtlaSil
  10. sevgili adsiz ben bu konulardan cok anlayan biri degilim ama haklisin. tam olarak hangi madde neye zararlidir emin olmadigim halde ben de son zamanlarda bol bol daha dogal icerikli urunler satin aldim, cok da memnun kaldim.

    YanıtlaSil
  11. Ürünlerin içerikleri konusunda ufacık bir ipucu vereyim size kremlerin içerisinde PARABEN türü madde olmamasına dikkat edin mesela..... Etil paraben, metil paraben, propil paraben.....

    Tabi daha bir çok zararlı madde olsada en zararlısı paraben türevidir ben okadar alıştımki hemen krem alırken içeriklere bakıyorum paraben varsa tercih etmiyorum tabi aynı kremin ve markanın hassas cilt için ürünü varsa ona bakıyorum ve genelde paraben hassas cilt ürünlerinde olmuyor .

    YanıtlaSil
  12. esra evet parabeni biliyorum, bir onceki yorumda dedigim gibi ben de son zamanlarda dikkat eder oldum paraben-free olmasina urunlerimin ama hepsini dogal icerikli bulmak cok zor maalesef:( hassas ciltler icin olan urunlerde paraben olmadigini hic bilmiyordum! cok tesekurler paylasigin icin.

    YanıtlaSil
  13. ben de alip alip usunenlerden unutanlardanim cok imrendim surekli kullanmana ;)

    YanıtlaSil
  14. buyuk boy neutrogena ben de var.
    cok memnunum özellikle kısın.
    ankaar gımsa marketlerde cok ucuz 13.50 almıstım.
    keske bir tane daha alsaymısım.
    etosa hiç dikkat etmemiştim ben.
    watsosnlarda varsa el peelingi hemen alınacaklar listesınde

    YanıtlaSil

Labels