Bitirdiklerim - 2

Pazartesi, Ağustos 29, 2011


Agustos bitti farkinda misiniz? Ben dehset icindeyim, 2011'e girdigimizi dun gibi hatirliyorum. Eylul geldi bile ve bana gore eylul gelince yil zaten bitti demektir. Bunlar da benim agustos ayinda bitirdiklerim, konuyu da muhtesem bagladim bence :P

Bol bol cilt, vucut ve sac bakim urunu bitirdim ben bu ay. Keske biraz da kabus gibi bir sayida olan glosslarim bitse! Hic abartmiyorum bir senedir tek bir gloss bile almadim ve bir tek gloss bile bitiremedim. Gerci hep ruj surerken glosslarimin kendi kendine azalmasini bekliyorum sanirim. Her neyse...

Nivea krem: Herkes bilir bunu, ben lavaboda el kremi olarak bulunduruyorum.

Nivea Good-Bye Cellulite: Oldukca basarili bir selulit kremiydi, gelecek yaz yeniden gorusecegimizi dusunuyorum. Tabi gerek kalmazsa daha memnun olurum.

Nivea Roll- On: Ben deodorant konusunda Dove ve Nivea roll-on'lardan baska bir sey bilmem, kullanmam. Cok memnunum kafama gore bittikce donusumlu olarak bir birinden bir digerinden aliyorum. Bunun kokusunu verdigi temizlik hissini ayrica sevdigimi belirtmeliyim.


Neutrogena Vucut Kremi: Bunu fotografa eklemeyi unuttum ama bu damacana gibi kremi bitirebildim evet. Ortalik bir yerde yatak odasindaki cekmecemin uzerinde duruyordu bu ve ben gelis gecis hep suruyordum. Yeniden kesinlikle alacagim.

Neutrogena El Kremi: Cantamda aylardir bu krem vardi, azicigi bile yetiyor. Memnun kalarak kullandim ve yeniden alabilecegim urunlerden oldu. Gerci bu ara baska bir cantada-tasimalik-tupte el kremi kullaniyorum.

Aseton: Yani bildigimiz aseton, oje cikarmaya yariyor :P

Neutrogena Gece ve Gunduz Kremleri: Severek kullandim ama son aylarda yani sicak havada bana epey agir geldiler, yine de ziyan olmalarini istemedim ve kullanmaya devam ettim. Fena degiller fiyatlarina gore, simdilik beni yogunluklariyla baydiklari icin daha hafif urunler kullanacagim ama kisin soguklarda yeniden alabilirim.

Queen Helene Jojoba Oil Hot Treatment: Bu benim son zamanlarda kesfettigim ve beni daha once kullandigim tum banyo sonrasi sac maskelerini bir kenara atmaya iten urun!! Cok cok cok seviyorum. Icinde uc tup bulunan bir paketini 3 dolara iherb.com'dan aliyorum. Biliyorum Turkiye'ye artik kozmetik sokamiyoruz ama bir sekilde edinirseniz ve benim gibi kuru sacliysaniz seveceginizi dusunuyorum. Mantik su; tupu sicak suda bekletip isitiyoruz ve sampuanla yikadigimiz saca uygulayip kafamiza bone takarak birkac dakika bekliyoruz. Aslinda bu evrede banyodan cikip birkac saat boneyle vakit gecirirseniz etkisi daha mucizevi oluyor ama benim o kadar sabrim olmadigindan banyoda bekletip yikiyorum. Yumusacik ve parlak saclarim oluyor. Haftada bir ya da ihtiyacima gore iki kez kullaniyorum. Eger bulamazsaniz saf Jojoba yagini bu sekilde saclarinizda kullanmanizi oneririm. Zaten bunun icinde de jojoba yagi, parfum, su gibi iviz zivir var. Asil malzeme jojoba yagi.

Loreal Volumionus Rimel: Bitmedi ama artik kivami bozuldu, aylardir rimel kavonozumda duruyordu, atayim dedim. 

Roc Enydrial Temizleme Jeli: Cok guzel bir urundu ve benim gibi Allah ne verdiyse bol bol kullanan birini bile aylarca goturdu, cok bereketli cikti. Yeniden alabilecegim, joker urunlerimden biri oldu.

Lush H Suan Wen Hua Sac Maskesi: Turkiye'ye son gelisimde yarim gun kalabildigim Istanbul'da Bagdat Caddesindeki Lush'ta calisan hanim bu makseyi bana o kadar ovmustu ki, bende bu maske olmadan hayatimin hicbir anlami yok gibi bir duygu olusturmustu. Neyse aldim denedim...Banyodan once kirli saciniza bolca surup en az yirmi dakika bekleyip oyle dusunuzu aliyorsunuz ve saclarinizin yumusacik ve beslenmis olmasi gerekiyor. Peki oluyor mu? Bazen. Yani bu maske cidden cok sacma bir etki etti bana. Ilk kullanimimda hayran kaldim, saclarim sekillendirici surmeden dogal ve muhtesem dalgalari olan saglikli bir sac gibi gorundu. Sonraki 3-4 kullanimimda hicbir ise yaramadi, enteresan. Birgun yeniden sans verebilirim ama o kadar rezalet kokuyor ki, belki de bu yuzden almak istemem. Boyle sirke gibi, yumurta gibi, booyykk!

Lush Happy Hippy Dus Jeli: Enerji veren, ayiltan, ferah, guzel bir kokusu vardi. Yazin kullanmaya uygun ama bence serin havalar icin fazla ferah. Gelecek yaz yeniden alabilirim.

Lush Lemonny Flutter: Benim bitirdikce aldigim joker urunlerden. Lush'i bu urun sayesinde taniyip sevmistim, muhtesem bir tirnak eti kremi. Daha bitmeden yenisini almistim bile.

Lush Ocean Salt ve Brazened Honey: Biri peeling, biri taze yuz maskesi. Ocean Salt'u cok sevdim, digeri bana pek uymadi. Kisa kesiyorum cunku bu ara Lush cilt bakim urunleri kullaniyorum, iyice kullanip yorumlarim kesinlestiginde ayrica yazi hazirlayacagim.

Ayrica bu ay Lush Honey Washed The Kids sabun ve Squeaky Green sampuanimla Jungle sac kreminden bitirdim. Squeaky'yi yeniden almadim cunku sac dokulmem epey azaldi ve son zamanlarda sacimi cok sertlestirdi, ben de daha nem veren baska bir sampuan aldim. Jungle'i yeniden yeni aldigim sampuanimla kullanmak icin aldim.

Herkese harika bir bayram dilerim, sevgiler benden.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok bitirmişsin yine de :) Ben de de makyaj malzemesi hiç bitmiyor :(

    YanıtlaSil
  2. Bir sürü şey bitirmişsin, okuması çok zevkli oldu :) Bu arada ben de senin gibi Nivea roll-on'cuydum, Rexona roll-on denedim sırf Beren Saat'li reklamından gördüğüm için :P Rexona'yı da çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar çok ürünün feedback'ini nasıl da güzel ve nesnel yazmışsın okurken çok keyif aldım :) Lush Lemonny Flutter'ı oldukça merak ettim canım, mutlaka ben de deneyeceğim :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. sevda cilt-sac-vucut bakim urunleri bitiyor da digerleri pek mumkun olmuyor bende:(

    marjocum rexonayi cok merak ettim bak sen soyleyince, elimdeki bitsin ondan alayim madem.

    betwinus tesekkurler, begenmene sevindim:) lemony flutteri kesin dene cok kurtarici bir urun.

    YanıtlaSil

Labels