Lush - Shiny Happy People

Pazar, Temmuz 24, 2011




Lush'in hediye setlerini hakikaten cok seviyorum! Hem ekonomikler hem denemedigim seyleri deneme firsati veriyorlar, hem kendi kendime almayi akil etmedigim ya da dikkatimi cekmeyen urunlerle tanisiyorum. Bu seti gecen ay tatile gitmeden once aldim ve tatilde genellikle bunlari kullandim. Bu set icinde turuncgil bulunan urunlerden olusuyor. Limon, portakal bahcesi gibi ferah ferah kokuyor, mis!  Normalde benim cildim kurudur ve limonlu urunler yagli ciltlere daha uygun olur ama guneslenirken surdugum agir agir gunes kremlerini vucudumdan arindirmak konusunda cok basarililardi, onu soyleyebilirim. Ki zaten ben dustan sonra nemlendirici mutlaka surdugumden kullandigim sabun ve dus jellerinin ne tur cilde uygun olduguna pek aldirmiyorum acikcasi.

Icindekiler:

-Sandstone sabun
-Happy Hippy Dus jeli
-Up You Gets Emotibomb



Sandstone Sabun: Icinde gercek kum taneleri bulunan limonlu ve peeling etkili, yogun arindirici bir sabun. Kumlu tarafini vucudumun peelinge ihtiyaci olan el, ayak, diz, dirsek gibi bolgelerinde ve ust bacaklarimda selulitle savasmak adina gezdirip ovaliyorum. Sonrasinda kumsuz, klasik sabun tarafiyla yikaniyorum. Sonuc miss! Gecen ay genellikle bu sabunu ve onceden tanittigim Sea Vegetable sabunu kullandim, kizgin kumlardan serin sulara etkisi yarattim banyoda :P



Happy Hippy Dus Jeli: Hem saclar hem vucut icin kullanilabilen bir jel. Ben saclarima denemedim, iyi gelecegini dusunmuyorum acikcasi ama esim denedi fena bulmadi. Bu dus jelinin icinde limon,portakal ve greyfurt suyu var ve inanilmaz keskin bir limonata kokusuna sahip. Dusta insan kendini limon bahcesinde hissediyor ve cok canlandirici, uyandirici, enerji veren bir etkisi var. Tatilde 40 derece sicakta vicik vicik gunes yaglariyla bunaldiktan sonra dusta bu urun o kadar rahatlatiyor ki anlatamam. Bitince hemen almam belki ama yazlari yeniden alacagim kesin.


Up You Gets Emotibomb: Bu cok enteresan bir urun. Daha once benzer bir sey kullanmamistim ve baska bir markada da benzer bir sey gordugumu hatirlamiyorum. Su sekilde kullaniliyor; dus alirken bunu yere koyuyorsunuz, akan suyla birlikte eriyor ve aromatik kokular yayiyor. Bunun kokusu sete uygun bir sekilde limonlu. Denedigim zaman cok uykuluydum ve enerjim dusuktu. Bunu yere koyup Happy Hippy dus jeliyle de dus alinca uyanmistim birden. Kesinlikle ise yariyor. Ben bunu iki uc kullanimlik zannetmistim ama tek kullanimlikmis, eridi gitti. Kendim gidip de bir kez kullanacagim cok da zaruri olmayan bir urune 8 lira vermem ama boyle hediye setinden cikinca kullanmak keyifli oluyor.

Bu setin toplamda fiyati 32,90 ve kesinlikle tavsiye ederim.

Lush yazilari devam edecek...

You Might Also Like

0 yorum

Labels