Lush Little Green Bag

Cuma, Temmuz 01, 2011



Lush beni çok mutlu eden, ürünlerini kullanmaktan çok hosnut oldugum bi marka. Ufak ufak kullandıgım ürünleri blogda anlatmak istiyorum. İlk olarak yeni aldıgım için bu güzel ve ekonomik paketle baslamak istiyorum. Geçtigimiz nisan-mayıs aylarında cıkmıs sanırım ama hala magazalarda var. Little Green Bag adı üstünde Lush'taki yeşil renkli ürünlerden yeşil desenli bir fular içinde bohca halinde satılan bir derleme.


 Bohça kapalıyken:)


Açıldıktan sonra.


 Paketlerden çıkınca.


İçindekiler;
-Sea Vegetable Sabun
-Each Peach masaj yagı
-Sugar Scrub
-Squeaky Green katı şampuan
-Jungle katı saç kremi
-Katı saç kremi yada şampuanı saklamak için bir adet saklama kabı

ve tüm bunlar 34 lira!! Hiçbirini denemediyseniz bence süppper bir fırsat. Gelelim ürün yorumlarıma;



Sea Vegetable sabun içinde gerçek yosun parçacıkları bulunan misket limonlu, lavantalı, deniz tuzlu muh-te-sem bir sabun, bununla duş alınca kesinlikle denizede saatler geçirmiş gibi bir ferahlık ve dinlenmişlik oluşuyor bende. Misler gibi de kokuyor. Çok da güzel köpürüyor, bitince kesinlikle yerine yenisini koyacagım ürünlerden.

Each Peach masaj kremi misler gibi turunçgil, limon ve ferahlık kokan bir yag. Ellerimle biraz yumusatıp bacaklarıma -özellikle selülitlenmeye müsait üst bacaklarıma- masaj yaparak uyguluyorum hem harika nemlendiriyor, hem canlandırıyor hem de bence selülitlere iyi geliyor. Ara ara yeniden alacagım ürünlerden.

Sugar Scrub hakkında başta bir hmm deyip düşündüm. Başlangıcta nefret ettim! Şöyle ki; duştan çıkmadan hemen önce nemli vücudumda işte kollar bacaklar başta olmak üzere gezdirdim ama benim cildimi çok acıttı. Banyodan çıkınca yer yer derimin yüzüldügünü bile gördüm!! Ama pes etmedim bir sonraki duşta ürünü ıslatıp yumusattım ve çok nazik hareketlerle vücudumda gezdirdim ve biraz uafalanmasını sagladım. Sonra ellerimle masaj yapmaya devam ettim ve çıkan sonuca bayıldım. Hem çok pürüzsüz hem de nemlendirici sürmüş gibi yumusacık bir ten. Ben özellikle el ve ayaklarımda kullanmayı çok sevdim. Alıp kullanacaksanız benim gibi hart hurt sürtmeyin sagınıza solunuza yani. Yeniden alır mıyım bilmiyorum ama alabilirim.



Squeaky Green katı şampuan için aldıgımda karmasık duygularım vardı. İşte bu ponza taşına benzeyen şey nasıl köpürecek, hem minicik bu hemen biter, ayrıca şampuanın katısı mı olur ayol gibi gibi. Yalnız kullandıktan sonra hayran kaldım diyebilirim. Semsert durmasına bakmayın, ıslak sacta hafif gezdirince deli gibi köpürüyor, çok iyi temizliyor,hatta sacımdan gıcır gıcır temizlik sesi geliyor bunu kullanınca, buna ragmen kurutmuyor, hatta saç kremi sürmeden bile saçlar yumusacık oluyor, hem de benim için ennn büyük artısı sacın dökülmesini önlüyor. Bennim her banyoda avuc avuc sacım dökülür, evin içinde de her yerde harita gibi saç tellerim bulunur filan ama henüz 3-4 kez kullanmış olmama ragmen saç dökülmemi inanılmaz azalttı. Benim için mucize gibi bir sey bu sampuan. Bir de bu katı sampuanlar 80 yıkamalıkmıs, yani likit sampuanlardan üç şişe bir katı şampuana tekabül ediyomus. Ne güzel di mi?


Jungle katı saç kremi fena degil ama çok da aman aman bi ürün degil. Saçı şampuanladıktan sonra hafifçe sacınızda gezdiriyorsunuz. Sanki bana hiç bir sey sürmüyorum gibi hissettiriyor ama saçlarımı yumusacık yapıyor. Yalnız biraz ugrastırıyor, sacımın her yerinde gezdirmek zaman alıyor o yüzden aman ama degil dedim. Onun dısında fena degil. Katı şampuan kadar etkilenmedim bu üründen.

Lush yazıları devam edecek!

You Might Also Like

9 yorum

  1. lush postlarını okumaya bayılıyorum. hepsi de harika ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  2. renkler güzelde ...almadan önce baya düşünürüm herhalde... bitkisel mi bunlar ?
    teşekkürler paylaşım için

    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Nası yararlı oldu bu yazı bana! :) Sugar Scrub'a bayılarak almıştım ve cildimi çiziyor diye kullanamamıştım. Mahsun mahsun bakıyordu :) Dediğin yöntemi deneyeceğim :) Bu arada masaj yağını da not aldım, masaj gerçekten selülitin tek çaresi, bir de güzel kokulu kremle yapılıyorsa, ooohh miss miss :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de katı sabuna takıldım, sanırım alacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Lush amsterdam'da var degil mi? Uzun zamandir gitmek istiyorum bir turlu gidemedim bir lush magazasina. Senin koydugun resimleri koyunca daha da istahim kabardi.

    YanıtlaSil
  6. toptan tesekkur ederim yorumlariniz icin:) begenmenize ve isinize yaramasina sevindim.

    @habinos evet bitkiseller:)

    @Marjo isine yaramasina sevindim canim:) ben bi urun alip da kullanamayinca gicik oluyorum da alternatif yontemlere bakiyorum genelde:)

    @black pearl evet amsterdam kalvestraatta var, rotterdamda da var. V&D'ye yakin bi yerdeydi. Ama online da alabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Ben de birkaç ay önce aldım little green bag ve ürünlerden çok memnunum.
    Jungle katı nemlendircinin bir kısmını bıçakla kestim ufak parçalara sonra bir kaseye koyup üzerine yavaş yavaş sıcak su döküyorum kaşıkla yumuşayan nemlendiriciyi eziyorum macun kıvamına geliyor zaten su ekleyip karıştırarak sıvı krem elde ediyorum sonra da boş bir şişeye koyup öyle kullanıyorum daha iyi sonuç veriyor bence hatta videoları da var youtubeda:)

    YanıtlaSil
  8. peki yurt dışında yaşayan kişi nasıl ulaşabilir bu ürünlere...?almak istiyorumda...bayisinin internet sitesi var mı ?

    YanıtlaSil
  9. Doğal krem jel şampuan birincim www.naturalite.com.tr

    YanıtlaSil

Labels