Catrice Ojeler

Perşembe, Temmuz 28, 2011

Yabanci oje bloglarini takip ediyorsaniz Catrice markasini duymussunuzdur. Avrupa'da satilan - tam olarak hangi ulkenin urunu bilmiyorum ama- bir marka bu. Tum Avrupa'da var mi bilemiyorum ama Almanya, Hollanda, Belcika'da bizzat gordum. Ben de inceledim begendim, epey miktarda da satin aldim, severek kullaniyorum. Ojelerin performansi gercekten iyi, cogunlukla tek katta yeteri kadar opak gorunuyorlar, fircasi OPI ayarinda kalinca. Cabuk bozulmuyor, ortalama bir surede kuruyor, her biri 2,5 euro. Buralara gelen tanidiklarinizdan siparis edin derim ben:)

Ben simdi son gunlerde surup fotografladigim birkac tanesini size gostermek istiyorum.


350 - Raspberry Fields Forever, cok guzel sicak bir fusya-kirmizi. China Glaze Heli-yum'a benzettim ben biraz.


030 - Meet Me At Coral Island, mercan!! Daha ne denir ki? Ruj, oje ve allik alirken direnemedigim tek renk mercan olsa gerek.


140 - Lets Mauve On. Sedefli lila pembe. Oldukca surulebilir ve zarif bir renk.


130 - Lucky In Lilac, mora bir kala bir lila. Cok eglenceli ve hos bir renk. Mor tonlarinda oje severim zaten.

You Might Also Like

5 yorum

  1. oooo renklere bayıldım, durusu da cok guzelmis.. bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  2. İlk 3 renge bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. yorumlariniz icin tesekkur ederim kizlar, ben de seviyorum bu ojeleri:)

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk resimdekini ve bir tanede koyu mavi olani almistim. Renkler cok guzel ama kurumasi cok uzun suruyor bence. Zaten ucuz olmasina ragmen kruidvat'ta su an 50% indirimde :-)

    YanıtlaSil
  5. Inci evet ben aldigimda da yuzde 50 indirimdeydi, acikcasi almam zaten 2.5 euroya, bi o kadar daha veririm opi alirim:) bence de gec kuruyorlar..

    YanıtlaSil

Labels