Bloga Donus

Cuma, Temmuz 22, 2011






Herkese Merhaba

Bir kismi ailemin yaninda kuzenlerim basta olmak uzere ozledigim akrabalarimla hasret giderdigimiz (hos artik kimse bana hasret kalmiyor iki aya bir Turkiye'ye gidince, yine mi sen muamelesi goruyorum, magdurum), bir kismi arkadaslarimla sehir sehir gezdigimiz, kalan iki haftada da esim ve oglumla havuz-deniz-kum-bu ne sicak- seklinde eglence, dinlence yaptigimiz kocaman bir aylik tatilimizden iki gun once soguk, yagmurlu Hollanda'ya dondum. Tatil iyiydi guzeldi ama evimi ve sessiz, sakin yasantimi ozlemisim gercekten. Yol yorgunlugunu hala uzerimden atamadim gerci ama bloglamayi ozledigimden kisa da olsa bir post yapmak istedim.

Ben tatilde genellikle sabahlari havizda Umudla vakit gecirdim, oglen yemek ve balkonda hamakta kitap okuma molasi verdim. Ogle sicagi gecince esim ve oglumla deniz faslina gectik. Bol bol bici bici yedik, serinledik. Bici bici nedir derseniz bol buzlu nisasta pelteli bir cukurova tatlisidir. Cukurova sicaginda dondurma bile insani serinletmezken yenebilecek en ideal seydir:) Aksamustleri sahilde yuruyus ve alisveris yaptik...Gece oglumuzu uyuttuktan sonra da esimle disarda bas basa ya da arkadaslarimizla eglendik. Cakirkeyif olup ustune midyeler, tas kadayiflar huplettik. Sadece bir gunlugune hizli bir Istanbul gezisi de yaptik. Kisaca benim keyif aldigim bir tatil oldu bu. Umarim gidebilen herkesinki dilediginden daha guzel gecmistir, gidemeyenler de en tez vakitte giderler diyerek fotograflara geciyorum. 

Taa bir ay oncesinden tatile gitmeden bir sure once cekmistik bunlari. Umud bisiklete binmeyi kendiliginden ogrenip bizi sasirtmisti ve evimizin onunde mutlu mutlu bisiklet suruyordu. 

Zara ust, LTB jean, Asos ayakkabi, H&m canta

You Might Also Like

7 yorum

  1. Canım harika görünüyorsunuz ikiniz da, bluzuna bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, adim Siir ve uzun zaman once size bir mail atarak kendimi tanitmis ve benim de burada yasadigimi, ilgi alanlarimizin cok benzer oldugunu yazmistim.Fakat malesef cok uzak olmasakta, birbirimize cok da yakinda yasamadigimizi yazismistik.

    Uzun sure sonra tekrar blogunuza bakip da, bici bici lafini duyunca acaba Adana'li misiniz diye sormadan edemedim kendimi! Cunku ben de Adana'liyim.

    Uzun zaman gecse de yeniden yazismayi ve sayet Antwerp'e tekrar gelirseniz, yuz yuze tanismayi isterim. Selamlar,Siir.

    YanıtlaSil
  3. bu arada benim mail adresim siir80 @ hotmail.com buradan ulasabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Sar ve Sevda cok tesekkurler kizlar:)

    Siir evet hatirliyorum tabi ki seni ve maillesmemizi:) Ben Adanada'li degilim aslen ama esim orali, ben de es durumundan sebepleniyorum:) Cok da seviyorum Adana'yi.

    YanıtlaSil
  5. Ben de bir ara blog actim fakat artik hic zaman ayirmiyorum.Sayet gorusmek isterseniz beni facebooktan da Siir Bayildiran adiyla da bulup ekleyebilirsiniz. Ben de tekstil tasarim egitimi aldim, hos, her ne kadar yasadigim yerde bir isime yaramasa da, modayi bloglardan ve sitelerden takip ediyorum.Begendiklerimi size de ara ara yollarim.

    YanıtlaSil

Labels