Bitirdiklerim - 1

Cuma, Temmuz 29, 2011


Bloglardaki biten urunlerle ilgili yazilari okumayi ben cok seviyorum, zaten bir seyi bitirip kutusunu cope atmak da benim cok hosuma gider. Bu bir krem de olabilir, bir meyvesuyu kutusu da. Boyle sacma sapan seylerle mutlu oluyorum nedense. E blogda biten meyve suyu kutularini yayinlamayacagimdan :P aylik bitirdigim kozmetikleri yayinlamaya karar verdim. Bu da ilk olarak temmuz ayinda bitirdiklerim;

Dermalogica Skin Refining Masque ve Skin Hydrating Masque: Bunlar benim yillardir bitirdikce aldigim iki maskedir. Bu kez bitirdikten sonra almiyorum, baska maskelerim var elimde ve mutluyum simdilik. yorumlarimi detayli olarak surada yazmistim.

Clinique Exfoliating Scrub: Pek begenmeyerek kullanmistim ama yine de inatla bitirine kadar devam ettim. Yeniden almam. Surda detayli anlatmistim.

Pieditak Ayak Kremi ve Scrub: Yine bence vasat urunlerdi, bitirdim gitti.Yeniden almam, zaten su an baska bir markanin ayak kremine gectim bile. Okumak icin buraya.


John Frieda Frizz Ease Miraculous Recovery Maske: Fena degildi ama bitirdikten sonra yeniden almadim cunku daha ucuz ve icerigi daha iyi ve daha cok memnun oldugum sac maskeleriyle tanistim, yakinda onlardan da blogda bahsedecegim. Detayli yorumlarim icin buraya bakabilirsiniz.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Canım, şu bahsettiğin hem daha iyi içerikli, hem daha ucuz hem de çok daha memnun olduğun saç maskesini öğrenebilir miyiz artık ;)

    YanıtlaSil
  2. isik bi yazamadim su maskeleri haklisin. biri lush h suan wen hua maske, biri dogal hindistan cevizi yagi biri de queen helena jojoba hot oil treatment.

    YanıtlaSil

Labels