Pieditak Ayak Peelingi ve Kremi

Çarşamba, Haziran 01, 2011


Yine Turkiye'de kozmetik marketlerde dolasirken gozume ilisen ve sepete attigim iki urunden bahsetmek istiyorum. Ayak bakimini ben oldukca onemsiyorum, yazin duzenli pedikur yaptiriyorum, kisin da kendim evde yapiyorum. Onun disinda her banyoda akalarima peeling yapiyorum ve banyo sonrasi nemlendirici kullaniyorum.

Bu urunlere gelirse scrub oldukca ince, jel kivaminda ve akiskan. Dolasiyla banyoda islak yada nemli ayaga uygulayinca akip gidiyor ve ise yaramiyor. Uzerinde yikanmis kurulanmis ayaklara uygulanmak gerektigi yaziyor ama e ben de banyoda dus alirken havlu bul, ayagini kurula, saga sola basip ayagi tekrar islatmadan peelingi uygula filan kasamiyorum. Direkt olarak dustan once kuru ayagima uyguluyor ardindan dusa giriyorum, bu haliyle bile yeterince arindirdigini dusunmuyorum. En azindan haftada bir kez yapayim da olu derilerden kurtulayim diyebileceginiz bir urun degil, gunluk kullanima cok uygun ama kesinlikle. Ama hergun kim ayagina peeling yapmakla ugrasmak ister ki? Ben bu urunu yeniden alacagimi zannetmiyorum, gerci bana belli olmaz ama en azindan hemen alacagimi sanmiyorum, ben daha guclu bir ayak peelingiyle daha mutlu oluyorum cunku haftada birkac kez uygulamakla yetinmek istiyorum.

Kreme gelirsek hic fena degil gercekten. Basta bunu da cok hafif ve gunluk kullanilasi bulmustum gerci hala oyle dusunuyorum ama onumuzun yaz oldugunu dusunursek agir ayak kremleriyle sandalet giymek pek hos olmayacaktir. Yagli his birakmamasim, hemen emilmesi, az bir miktarin yetmesi gibi nedenlerle yaz icin cok uygun. Gerci yine bundan da haftada bikac kez banyo sonrasi surer unuturum performansi beklemeyin, ben genelde banyo sonrasi disinda geceleri yatmadan once suruyorum, usenmezsem tabi. Kokuya, catlaklara suna buna iyi geldigi yaziyor uzerinde ama benim pek ayaklarimda sorun olmadigindan bilemiyorum. Benim icin nemlendirsin kurulugu gitsin yeter. Bunu yeniden alabilirim gunluk kullanmak icin.

Bu urunlerin en iyi yanlari da fiyatlari, ikisine birden 15 lira vermistim diye hatirliyorum.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Aferim kiz, bende severim ayagima bakim yapmayi, özellikle pamuk gibi olmalarini ; ) türkiyeye gidince bende bir bakayim görecekmiyim bu ürünleri, güzel kokuyorlarsa hemen benimler : )

    YanıtlaSil
  2. kokulari pek belirgin olmasa da fena degil, bi dene derim naislsa ucuz:)

    YanıtlaSil
  3. mrb
    satın almak için mail mi göndereyim?
    mail adresini göremedim:/

    YanıtlaSil

Labels