Pastel Ojeler

Çarşamba, Haziran 22, 2011

Iki ay onceki Turkiye seyahatimde bir parfumeriye girip Pastel ojeleri gorunce cok sevinmistim. Bloglardan gordugum kadariyla uzaktan uzaga epeyce begeniyordum cunku. Hemen bu renkleri kaptim ve hepsinden cok cok memnun kaldim. Kolay suruluyorlar, iki kat surmek yeterli opakligi sagliyor, dayanikli da sayilabilir ama tek sorun var inanilmaz gec kuruyor. Hatta ben bu kadar gec kuruyan baska bir oje daha kullandigimi hatirlamiyorum. Suruyorum bir 15 dakika sonra kontrol ediyorum kurumus gibi gorunuyorlar sonra ben ellerimi kullanmaya basliyorum hoop bozuluyor, e hani kurumustun! Yani eger son derece sabirli biriyseniz ve ojenizin gec kurumasini umursamiyorsaniz cok cok iyiler. Fircasini ve sise yapisini Essie ojelere benzettim ben biraz.. Bir de son yillarin trendy renklerini cikarmislar ki bir oejeye dunya para vermeyi sacma buluyorsaniz - ki ben aslinda buluyorum ama yine de veriyorum- 1.5 liralik fiyatiyla super!!


22 numara.
Bu cok guzel bir bej-nude. Tirnaklarda cok zarif ve temiz duruyor. Benim korkunc surmus olmam bile bu gercegi degistirmemis:P


75 numara.
Chanel Particuliere'den sanirim bir ton acik renkte bu oje. Eger Chanel'e dupe ariyorsaniz kacirmayin. Gerci bence Chanel'in top coatla bile yarim gunde soyulan ojelerini almaktansa Pastel almak daha mantikli. Guzel bir gri-kahve.


69 numara.
Bu da yine bir Chanel benzeri. Bu sefer Paradoxal'dan ilham alinmis, cok da iyi edilmis. Cok sevdim bu ojeyi.


46 numara.
Klasik kirmizilara alternatif kiremit tonlarinda hos bir kirmizi bu da, sonbaharda kullanmak keyifli olacaktir.


20 numara.
Bu guzel turuncu-mercan oje de tam benim zevkime uygun, boyle sicak tonlara bayiliyorum. Bunu bendeki China Glaze-High Hopes'a benzetip kiyasladim. Evet oldukca benziyorlar sadece bu oje High Hopes'a gore daha turuncu, digeri tam mercan. Yalniz China Glaze'in yapisi cok yogun, tek kat da bile opak gorunum veriyor ama Pastel Opi'in son cikardigi sorbet finishli ojeler gibi kat kat da sursen tirnak cizgisini belli ediyor, gerci ben rahatsiz degilim o durumdan.



74 numara.
Bu guzel koyu ordekbasi yesili isiltili ojeyi de sirf China Glaze Emerald Fitzgerald'a benzetip acaba cidden benziyor mu diye kiyaslayabilmek icin aldim:P Evet gordugunuz gibi gayet benziyor. China Glaze olan daha soguk tonda bir yesil ve icinde gumus isiltilar var, Pastel ise daha sicak bir yesil tona sahip ve icindeki isiltilar sarimsi. Birini secmem gerekse kesinlikle Pastel'i secerdim.Yapisi cok guzel, cok kolay suruluyor, iki katta harika gorunuyor ve isil isil, bugunlerde favorim bu oje.

You Might Also Like

7 yorum

  1. çoğu bende de olan tonlardan ♥ nefisler
    20 çok güzelmiş bulduğum yerde alacağım

    YanıtlaSil
  2. evet ya kesinlikle haklisin, kurumasi asirlar suruyor. ustelik cabuk kurutan top coat falanda ise yaramior. renkler guzel ama kurumasina bir care bulmalilar.

    YanıtlaSil
  3. İçim açıldı valla :) Şu 69'u bir bulsam...

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı-mercan sever olarak 20ye bayıldım, ben de flormar cıyım, ojeye çok para vermeye kıyamıyorum, evime yakın kocamannnn bir flormar kiosk-mağazası olması da işimi kolaylaştırıyor :)

    YanıtlaSil
  5. I really like your blog!
    Follow me:)

    YanıtlaSil
  6. hepinize yorumlarınız için gec de olsa tesekkür ederim. ben yeniden bir pastel oje alısverişi yaptım onlara da yakında yer verecegim:)

    YanıtlaSil
  7. bu post harikaymis! 74 nasil görünüyor diye ariyordum, burda buldum :)
    xoxo, Betül

    http://balladofseasons.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Labels