Millenium Trilogy

Salı, Haziran 14, 2011



Surda cok begendigimden bahsettigim Ejderha Dovmeli Kiz'in devami olan iki kitaptan bahetmek istiyorum biraz.   Ikinci kitabi coook begenerek okduuktan sonra ikinci ve ucuncu kitaplarla ilgili bir korku olusmustu bende ya ilk kitap kadar begenmezsem diye. Ki huyumdur genellikle serilerin devam kitaplarina kulp takarim. Bu sefer oyle oldu mu derseniz, yok olmadi ama ilk kitabi okurken hissettigim "ben nefis bir kitap okuyorum" hissini ve elimden birakamama durumunu pek yasamadim. Burdan sonrasini eger kitaplari hic okumadiysaniz ve haklarinda bir sey bilmek istemiyorsaniz okumayin biraz konudan bahsetmek istiyorum cunku.

Ikinci kitap kisaca bahsetmem gerekirse Mikael Blomkvist'in iki gazeteci arkadasinin oldurulmesi ve Lisbeth'ten suphelenmesi ile basliyor. Kitap boyunca Mikael ve Lisbeth'i hic beraber goremiyoruz bu da benim cok hosuma gitmedi. Ben onlari beraber calisrken seviyorum ilk kitapta oldugu gibi. Bu iki cinayetin arka planinda Lisbeth'in aile sirlari, Isvec'in derin devleti, kadina yapilan siddet, yolsuzluklar gibi pek cok konuyu islemis yazar.

Ucuncu kitap ise Lisbeth'in bu iki cinayetten aklanma cabasi ve gecmisi hakkindaki bilinmeyenerle dolu. Hep merak ettigimiz asosyalliginin nedenleri, ailesi gibi.. Yine oldukca merak uyandirici ve guzeldi iki kitap da ama benim icin ilki bambaska!

Hala okumadiysaniz cok tavsiye ederim. Uzuluklariyla ters orantili bir hizla cabucak bitiyor. Hem de siz hic bitirmek istemezken.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Evet hala okumadım, kitapçılarda sürekli elime geliyor ama hep geri bırakıyorum, yazman iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ikinciyi okurken biraz hevesim kacti ama o ucuncu kitabi okurken kendimden gectim resmen.

    Gecen kisi o soguga ve buza ragmen azicik iyi gecirdiysem sebebi budur, bir an evvel aksam olsa da kitabima kavussam diye dusundum hep.

    YanıtlaSil

Labels