MAC Viva Glam V Lipglass

Çarşamba, Haziran 15, 2011


MAC'e gore Neutral Pink with Pearl olan bu lipglassi oldukca seyrek olarak kullansam da epey begeniyorum. Neden az kullandigimi bilmiyorum, sira gelmiyor sanirim. Cok dogal nude bir pembe bu, icindeki isiltilar oldukca ince ve gunluk kullanima uygun. Hani dudak rengi diye arar dururuz ya bu tam dudak rengi bi gloss. Ben ozellikle nude ruj ve glosslari kullanirken biraz cekiniyorum, cunku ya cok soluk duruyor, ya cok bej duruyor, ya cok kahve duruyor. Bu oyle degil, herkese yakisabilecegini dusundugum kullanisli bir renk.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Aaa evet çok güzel bir gloss bu, viva glam V'in ruju da güzel hatta. Valla iyi ki yazdın, aklıma getirdin, ben de kullanayım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler yorumun için.

    Çok doğal ve güzel bir renk, dediğin gibi herkese yakışır.

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Labels