John Frieda Saç Bakım Ürünleri

Pazartesi, Haziran 27, 2011


Yaklasık bir yıldır saclarım için John Frieda ürünerini kullanıyorum. Aslında memnun muyum degil miyim çok da emin degilim hala. Bazen cok seviyorum bazen verdigim parayı hak etmediklerini düşünüyorum. Benim saç yapım çok saglıksız. Oldukca kuru, elektiriklenen, çabuk kırılan, uzamayan, uzadıkca ucları catal catal olan, dalgalı ve hiç hiç gür olamayan saclarım var. Yani hem gür görünmelerini istiyorum hem elektiriklenmemelerini hem de dalgalarının düzgün, uçlarının da kırıksız görünmesini. Evet hepsini birden zor ama istedigim görünüm budur:) Neyse tek tek anlatmak en iyisi sanırım.


Brillant Brunette Moisturizing Sampuan ve Saç Kremi:

Bu renk serisinden şampuan ve saç kremini ben kahverengi ve kuru saçlarıma iyi gelecegini düşünerek nemlendirici özellikli olandan aldım 2-3 kutu da kullandım ama benim saçıma uymadılar. Bir kere ısıltı yada nem vermedigi gibi pantene, elidor gibi market sampuanlarının verdigi kadar bile nem veremediler. Kullanmayı kestim ama memnun olan çok kişi oldugunu da biliyorum.


Frizz Ease Curl Around Sampuan ve Saç Kremi:

Bu şampuan ve saç kreminden memnunum oldukça. Saçlarımı yumusacık yapıyorlar. Dalgaları belirgenleştirmek konusunda bbir numaraları oldugunu düşünmüyorum ama mis gibi kokması ve verdigi yumusaklıkla oldukca hosuma gidiyor kullanmak.


Frizz Ease Miraculous Recovery Maske:

Bu maskeyi haftada iki kez saç kremi niyetine kullanıyorum. Benim kuru saç uçlarıma iyi geliyor yumusacık yapıyor. Üzerinde kırılmaya karsi işe yaradıgı yazıyor ama bence kırılan bir sacı kestirmek dısında kurtarmanın yolu yok. biraz daha kırıkların düzgün görünmesini saglıyor diyebiliriz. Yalnız cok cok cabuk bitiyor. Haftada 2 kez kullanmayla bana 1 ay dayanıyor.


Thickening Blow Dry Lotion:

Bu ürün hacim veren bir sac spreyi. Havluyla ıslaklıgı alınmıs saca uyguluyayıp kurutuyorsunuz ve ta taa iki kat kabarık saclarınız var. Gercekten ise yarıyor. Benim saçlarım dalgalı oldugundan ve zaten kabarmaya müsait oldugundan beni biraz cadı gibi yapabiliyor ama düz ince telli saclar için mucize gibi olabilir. Ben bunu genelde gece dus aldıktan sonra uyguluyorum, sacımı kuruttuktan sonra ensemde burkarak gevsek bir topuz yapıp biraz yatıstırıyorum. Sabah yumusak iri ve hacimli dalgalarım oluyor.


Brillant Brunette Shine Shock:

Bu ürün parlatıcı bir krem. Saclar ıslakken hic havluyla ıslaklıgını almadan fındık kadar uyguluyorsunuz şok edici bir parlaklık verecegini iddia ediyor. Veriyor mu? Hayır. Cok güzel kokuyor, sacları yumusacık yapıyor ama öyle aman aman bir ışıltı verdigi yok. Ben yine de her banyodan sonra sacıma hangi tür şekil vererek olursam olayım önce bi bunu sürüyorum. Ardından havluyla sarıp biraz suyunun emilmesini bekliyorum. Sonrasında ya hacim veren spreyden sıkıp kurutuyorum, ya Dream Curls sıkıp kıvırcık yapıyorum yada ısı koruyucu serum sürüp düzlestiriyorum.


Frizz Ease Dream Curls:

Dalgalı saclar için bukle beligenleştirici bu spreyi aslında cok seviyorum. Hiç agırlık vermiyor, sertlestirmiyor, yumusacık güel dalgalar yaratıyor ama maalesef birkac saat sonra benim saclarım elektriklenmeye baslıyor. Yani çok tutucu ve güçlü degil. Krem sekillendiriciler yada köpükler gibi abah sekillendirdiginiz sac aksama kadar aynı sekilde kalmıyor ama ben yine de bittikçe alıyorum. Bir de benim saçım kısa olmasına ragmen epey sıkmam gerekiyor sacıma ki yine bu da cabuk bitmesine neden oluyor.


Frizz Ease Glossing Mist:

Bu parlaklık verici bir bitiş spreyi. Saçınızı istediginiz gibi sekillendirdikten sonra şöyle bir fıs fıslıyorsunuz gerçekten parlatıyor. Yalız aynı zamanda cabuk yaglandırıyor. Ben bazen bunu çok kuru olan sac uclarıma sıkıp yediriyorum, daha iyi görünüyor. Ama kesinlikle zaruri degil benim için, bitince almam.


Frizz Ease Hair Serum Thermal Protection:

Isıdan koruyan bu sac serumunu havluyla ıslaklıgı alınmıs saca uguluyorsunuz ardından maşa, düzleştirici cosabilirsiniz. Ben bu ürünü seviyorum, hiç agırlastırmıyor, saca bir sey sürülmüş gibi hissettirmiyor. Ben dzleştiriciden önce Shine Shock' tan sonra bunu sürüyorum, sacım yumusacık oluyor. Ardından düzleştiriyorum.


Bunların dışında saçlarım için dogal yaglar ve maskeler de kullanıyorum, hatta yukardaki maske bitince yeniden almayıop yeni keşfettiğim dogal bir maskeyle devam etmek istiyorum. Ondan çok daha memnunum, bir ara bahsedeceğim. Bir de dökülme sorunum için yeni bir şampuan aldım, bunlar bitince ona başlayacagım.




You Might Also Like

4 yorum

  1. nemlendirici şampuanı benim için bir numara, ondan sonra sürüyle ürün denedim hiçbiri jf nın verdiği görüntüyü yumuşaklığı vermedi saçlarıma :S daha fazla denemeyi bırakıp tekrar ona döncem =) frizz ease de aynı şekilde çok iyi. =)

    YanıtlaSil
  2. frizz ease bana iyi geliyor ama digeriyle pek anlasamadık:)

    YanıtlaSil
  3. Son termal urunu ben de kullaniyorum. Aynen senin gibi masa ya da sat kurutma'dan once kullaniyorum. Gayet memnunum.

    Turkiyede bana sormadan kuafor sacimin rengini actigi icin yipranir endisesiyle serum kullanmaya karar verdim. Henuz istedigim bir urun bulamadim ama arastirmalarim devam ediyor. Benim saclarim cok cabuk yaglaniyor o yuzden cok titizim bu konuda.

    YanıtlaSil
  4. Brunette serisinden sampuan la conditioneri cok begenerek kullaniyorum ben, özellikle kokusu bence harika ama herkes sevmeyebilir tabii. Dream Curls sprayi özellikle yazin saclarimi fön makinesiyle kurutmadigim zamanlarda kullaniyordum, tatile cikinca kesinlikle yanima almayi düsünüyorum. Umarim güzel bir tatil gecirmisindir!!

    YanıtlaSil

Labels