Essie Nice is Nice - (French Affair Collection)

Perşembe, Haziran 23, 2011







Essie'nin bu bahar ckardıgı koleksiyondan iki oje almıstım biri bu. Son günlerde aşk yasıyorum kendisiyle. Ben böyle pastel renkler bende korkunç olur sanıdım ama hiç e öyle gelmedi gözüme. Çok hoş, romantik, orta koyulukta bir lila bu. Ne çok mavi ne çok pembe tam kararında. Yapısı güzel ama kremsi oldugundan üç kat sürmek gerekiyor ama ben sonucu o kadar cok begendim ki bes kat olsa da bir sey demezdim:) Fotograflara baktım da birkac parmagımdaki ojeyi bozmusum normalde farkında bile degildim idare edin :P

You Might Also Like

3 yorum

  1. Şimdi iyice dikkat ettim de.. Çok güzel bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde koyu renkleri tercih ederim ama bu tonda çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Marjo di mi:) cok iddiali degil belki ama gercekten hos.

    Melexy koyu renkleri ben de severim ama yazin pek kullanamiyorum:/

    YanıtlaSil

Labels