China Glaze - Life Preserver (Anchors Away Collection)

Pazartesi, Haziran 06, 2011



Yine bir Anchors Away ganimeti oje daha karsinizda. Turuncu ojelere bayiliyorum! Gerci sadece turuncu degil yaz icin sicak mercanlar, seftaliler, narcicekleri beni cok mutlu ediyor. Bu oje de tam aradigim mukemmel turuncu. Genellikle bir oje turuncuysa cok neon olur ya da inanilmaz cart bir gorunusu olur ve surmek istemezsiniz ya bu oje tam tersi cok soft ve yanik bir turuncu. Dolayisiyla surunce yeterince feminen, zarif ve bir o kadar da eglenceli gorunuyor. Yapisi yine bu koleksiyondaki diger ojeler gibi guzel, iki kat surdum ve yeterli geldi. Ozetle benim cok sevdigim bir oje oldu bu.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Çok güzelmiş gerçekten de. Neon turuncuları sevmiyorum, böyle bir renk bakınıyordum. Artık genelge kaldırılırsa bir gün, bakarsın alırım hehe :P

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, bana da nar çiçeğiymiş mercan mış gibi geldi ilk baktığımda.

    YanıtlaSil
  3. Marjocum en kisa zamanda kalkar da rahat rahat alisverisinizi yaparsiniz:(

    Sevda fotograflara mercan gibi dursa da gercekte epey bariz bir turuncu:)

    YanıtlaSil
  4. ya turuncu ama cok güzel bir turuncu, düsünmeden is yeri icin bile olur yani, cok begendim bunu ve diger pembe china glaze´i -oje´ye normalde hic merakli olmadigim halde : )

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim renkleri...çok da hoş duruyor =)

    YanıtlaSil
  6. viva kesinlikle is yeri icin bile cok cok uygun olur, super bi turuncu bu:) tamam senin de basini yakalim sen de basla oje almaya hehe :P

    habinos tesekkurler:)

    YanıtlaSil

Labels