China Glaze - First Mate (Anchors Away Collection)

Perşembe, Haziran 16, 2011



Lacivert olmadan marin temali bir koleksiyon dusunemezsiniz degil mi? Bu koleksiyondan aldigim ve dolayisiyla tanitacagim son oje budur. Laciverte bir kala oldukca koyu bir mavi bu. Cok soft ve guzel. Parlak, harika bir bitisi var. Oldukca koyu yapili, ben iki kat uyguladim ama kalin bir tek katla da ben guzel surerim derseniz olur gayet. Yalniz ben ne kadar kotu surmusum, begenmedim hic. Sanirim benim de fircayla oje kenarlarini duzeltme islemine baslama zamanim gelmis de geciyor.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Renk şahane bayıldım, mavi oje herkese nası yakışıyo, nası güzel bir icattır bu :D Bence gayet güzel sürmüşsün. Kötü sürmüşüm demesen dikkat etmeyecektim, hayır dikkat ettim yine de kötü görünmüyor.

    YanıtlaSil

Labels