Yeniler

Pazartesi, Haziran 20, 2011

Alisveris yazilarina ara vermistim, son gaz devam ediyorum. Son bir bucuk ay icinde aldiklarim bunlar.





Zara bluzlar. Bu ara turuncu renge ve kelebek baskisina epey duskunum. Krem rengi kelebek baskili olan % 100 ipek olmasiyla da kalbimi kazandi.


Vintage canta. Bunu 30 nisanda kralicenin dogum gunu kutlamalarinda sokaklarda kurulan ikinci el pazarlarin birinden aldim. Gercek deri ve epey agir. Seviyorum:)



H&M oversize tisortler, yazin boyle salas ustleri omzunu dusurerek giymeyi seviyorum.


H&M bej bluz, hic tarzim degil ama hediye geldi. Kalsin bakalim belki giyerim.



Asos kirmizi canta. Sevdigim cift sapli, sert derili, kullanilmis gibi duran cantalardan bir ornek daha. Bu kez tercihim kirmizi oldu. Asos cantalari cidden seviyorum.


Beyaz clutch. Yine kendi irademle almayacagim ancak hediye gelen bir urun daha :) Gerci fena bulmadim arada kullanabilirim. Clutchlari severim.



H&M bej, keten havuc pantolon. Ne zamandir istedigim bir seydi. Istedigim sekilde gorunce aldim. Yazin cok giyecegimi dusunuyorum.





Zara sandaletler. Bunlari Zaranin kendi sitesinden online aldim. Pembe olani cicekli elbiselerimle giymeyi dusunuyorum:) Siyah olani basta geri gondermeyi dusunmustum ama sonradan hosuma gitti.


H&M yuzukler. H&M'in yuzuk setlerini cok seviyorum, hem uygun fiyata 4-5 tane yuzugunuz oluyor hem de guzeller.


Mor kupe. Bunu umud begendi, kiramadim:)


H&M sort. Ben her yaz jean kumastan olanlardan bir tane olmak uzere, birkac tane sort alirim. Cok rahat ediyorum sicaklarda. Bu sefer de H&M'de gezerken bir jean sort begenmistim, kabinde denedim ama cok da icime sinmemisti, beli tam oturan ama bacaklari hafif bol duran bir model istiyorudum ben ama denedigim sortun bacaklari cok dardi. Bir buyuk bedeninin de beli boldu ve fiyati da 25 euroydu. Cok icime sinmemesine ragmen neyse alayim diye kasaya yuruyordum ki cocuk reyonunda 10 eurodan 5 euroya inmis bu sortu gordum:) 13-24 yas olanlarindan bir tane kapip kabine yoneldim. Ve evet hayallerimin sortunu 5 euroya bulmustum:) Yasasin ucuz alisveris:) Bir sort icin de bu kadar konustuguma inanamiyorum.



Plaj elbiseleri H&M'den. Boyle penye elbiseleri denizden cikip eve donerken ya da yazlikta balkonda vakit gecirirken ustume gecirmeyi seviyorum. Oldukca rahat oluyorlar.


Sandalet H&M'den.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ayy hepsi de harika bunların,kırmızı çanta,sandaletler,havuç pantalon... mutlu günlerde giyilsin :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel şeyler almışsın, hepsi birbirinden güzel. Favorilerim ise Puantiyeli Zara bluz, asos çantan, pembe sandalet, H&M Plaj Elbiselerin, onlara gerçekten bayıldım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum senin alışveriş yazılarına :) Ayrıca yine muhteşem şeyler almışsın en güzel günlerde giy canım :)

    YanıtlaSil
  4. hepinize çok tesekkür ederim güzel yorumlarınız için:)

    YanıtlaSil

Labels