Urban Decay 24/7 Glide On Eye Pencils

Salı, Mayıs 03, 2011



Ben aslinda cok goz kalemi kullanmayi seven dolayisiyla da cok sayida goz kalemi olmayan bir insanim ama UD'nin bu kalemlerini gercekten cok seviyorum. Uygulamasi cok kolay, yag gibi kayiyorlar, hem goz icinde hem gozun disinda cok iyi renk veriyorlar, oldukca kalicilar ve harika renklere sahipler. Ayrica goz kalemlerini surdukten sonra fircayla dagitip bugulu uygulamayi seviyorsaniz da surdukten sonra 30 saniye icinde dagitilabilecegi yaziyor UD'nin kendi sitesinde.

Benim bu kalemlerle ilgili soyleyebilecegim tek bir olumsuz ozellik yok, belki 18 dolar olmasi olabilir. 10 dolar gibi bir fiyati olsa fna olmazdi :) Belki bir de Turkiye ve Hollanda'da satilmiyor olmasini sayabiliriz, illa ki internet uzerinden satin aliyorum ben. Bir yil once yilbasina ozel olarak bu kalemlerin mini boylarindan bir set cikmisti, hala ebayde filan varsa denemek icin alinabilir. Ben tercih etmiyorum cunku hicbir makyaj malzemesinin mini boyunu sevmiyorum oyuncak gibi.

Stash, Honey, Lucky, Gunmetal, Bourbon, Mildew

Benim bu kalemlerle ilgili soyleyebilecegim tek bir olumsuz ozellik yok, belki 18 dolar olmasi olabilir. 10 dolar gibi bir fiyati olsa fna olmazdi :) Belki bir de Turkiye ve Hollanda'da satilmiyor olmasini sayabiliriz, illa ki internet uzerinden satin aliyorum ben. Bir yil once yilbasina ozel olarak bu kalemlerin mini boylarindan birset cikmisti, hala ebayde filan varsa denemek icin alinabilir. Ben tercih etmiyorum cunku hicbir makyaj malzemesinin mini boyunu sevmiyorum oyuncak gibi.

Stash: Favorimi bastan yazayim., bu kalemle aldigim ilk gunden beri ask yasiyorum ve iclerinde ennn cok bu kalemi kullaniyorum. Oldukca koyu bir haki rengin icinde altin rengi minicik isiltilar var ve ben ne zaman bu kalemi kullansam birileri "Gozune ne surdun, ne kadar guzel" minvalinde seyler soyluyor.

Honey: UD buna "metallic gold" demis. Oldukca populer ve guzel bir renk bu. Cok parlak ve canli bir latin rengi. Ton olarak bej ya da sampanyaya degil de biraz daha yesile kacan bir altin bu. Ben bunu genellikle alt kirpik dibimde kullaniyorum, verdigi aydinligi seviyorum.

Lucky: UD'nin tanimiyla "brilliant deep copper" olan bu kalem de tam bir bakir rengi. Ben seviyorum ama cok fazla kullandigimi soyleyemem, boyle kizilimsi kalemlerin beni yorgun yada aglamis gibi gosterdigini dusunuyorum. Yine de kullanmak istersem yine Honey'i surdugum gibi alt kirpik dibime suruyorum.

Gunmetal: Icinde gumus rengi isilitilar olan fume rengi bu kalemi pek fazla kullandigimi soyleyemem. Bu tur renkleri ara sira kullanirim ama bu kalemle yildizimin barismama sebebi rengini cok fazla vermemesi ve surunce saydam gorunmesi. Ben daha opak ve yogun renklerden hoslaniyorum eyelinerlarda. Ama yine de hos bir kalem bu da.

Bourbon: Icinde altin rengi isiltilar olan cok guzel bir kalem bu. Hani bazen siyah eyeliner bi sert gelir insana, surmek istemezsiniz ve daha soft bir liner istersiniz. En azindan ben oyle zamanlarda kahverengi tonlarda kalemler kullanmayi seviyorum. Zaten goz makyajinda dogal tonlari sevdigimden bu kalemi cok seviyorum.

Mildew: Iste bunu cok seviyorum, pek fazla gozde yesil makyaji sevmesem de bu kalem gercekten cok guzel duruyor. Goz ustunde icinde altinda keyfime gore her yere suruyorum ve hepsine yakisiyor:)

Benim bu kalemlerden gozume kestirdigim birkac renk daha var ama elimdekilerle de cok mutluyum, herkese de tavsiye ederim.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Aaaaah Ahhhh alışveriş yasağı kaldırılsaydı yeni genelge iptal edilip, ilk aklımdakilerden biri bu kalemlerdi. Methini çok duydum :(

    Güle güle kullanasın benim için de kullan hatta

    YanıtlaSil
  2. Of canım ben de ACW sitesinden bu kalemlerden alacaktım ve oradaki renkler aynı bunlardı, çok güzeller çokk.. Yasak gelmeden önce almadığım için çokk pişman oldum :(

    YanıtlaSil
  3. kizlar kesinlikle cok hakisiniz, umarim bu yasak bir an once kalkar ve magduriyet sona erer:( icimden yazmak bile gelmedi aslinda bu yaziyi, begenenler alamadiktan sonra anlatmanin ne onemi var diye.

    YanıtlaSil
  4. Bu marka Hollandada satilali cok fazla olmadi. Ben daha satan sephora magazasina ugramadim ama ugrarsam kesinlikle primer almayi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Aa Inci hic haberim yok burda satilmaya basladigindan!! Cok sasirdim ve sevindim tam olarak nerde satiliyor?

    YanıtlaSil

Labels