OPI - What's With The Cattitude (Shrek Forever After Collection)

Perşembe, Mayıs 19, 2011



Opi'in gecen yil bu zamanlar Shrek'ten esinlenerek cikardigi bu koleksiyonu hatirlarsiniz. Renganrenk bir koleksiyondu. Ben sadece bu mavi ojeyi almis, bir kez denemis ve cekmecemin derinliklerinde unutmustum. Bugun bir sans daha verdim kendisine.


Oncelikle bu ojenin yapisindan bahsedecek olursam, hatta ozetlemem gerekirse; berbat! Post bitti dagilabilirsiniz:P Gercekten bu oje insani gicik eden kremsi, cizgi cizgi firca izine neden olan bir yapida. Bu yuzden surerken cok dikkatli davranmak gerekiyor. Ben normalde iki kat oje surerim genellikle ama bunda uc kat surdum cunku ancak ucuncu katta firca izi gorunmeyen homojen bir durus elde edebildim.


Sunu da soylemeliyim ki ben ne pastel renkte ojeleri severim, ne de mavi ojeleri. Dolayisiyla pastel bir maviyi sevmemi beklemiyorsunuzdur oyle degil mi:) Aslinda objektif olursam cok guzel bir gok mavisi bu fakat benim ellerime boyle renkler -ki boyle renklerden kastim pastel maviler,yesiller, lilalar, bebek pembeleri- yakismiyor ama ben israrla satin aliyorum. Gerci bu ojeyi surunce esim basta olmak uzere epey olumlu yorum duydugumu da belirtmeliyim:) Dikkatinizi cekerim esim bile begendi diyorum ki bir erkegin mavi oje begenmesi az uz bir sey degildir malumunuz:) Belki de haksizlik ediyorum bu ojeye:P

You Might Also Like

14 yorum

  1. bence çok yakışmışlar :) ayrıca bebek mavisine bayılırım ben çok sevdim :) kesinlikle sürmeye devam etmelisin :)

    YanıtlaSil
  2. bence çok güzel bir renk ellerin ve tırnakların çok hoş:)

    YanıtlaSil
  3. cok yakismis güle güle kullan nedense bende bu rekleri görünce bayilip aliyorumm ama is kullanma kismina gelince kendime yakistiramayip vazgeciyorum..

    YanıtlaSil
  4. bence 3 kat sonucu gayet de güzel bir renk çıkmış,tırnakta da iyi duruyor bence :)

    YanıtlaSil
  5. 2 kat sürülmüş halini bilmiyorum ama 3 kat sürülmüş hali gayet güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Ellerin güzel olduğu için bence sana her renk oje yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Amazing nail color!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. wow, what an adorable blue! really gorgeous.
    X

    YanıtlaSil
  9. ayy ne güzel yakışmışlar size. ben de böyle görüyorum bana da yakışacağını sanıyorum,niyeyse bende böyle durmuyor sanki:(
    sevgiler
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. butu tesekkur ederim, ara ara eglencelik suruyorum:)

    cemre cok tesekkurler, bloguna baktim da senin tirnaklarin da cok hos:)

    quldeminde aynen ben de senn gibiyim aliyorum ama kendime cok yakistirmiyorm.

    rebel ucuncu katta evet fena durmadi, tesekkurler:)

    sevda iki katta cok dalgali ve cizgi cizgi durdu.

    esra ayy tesekkur ederim, ne guzel sozler:)

    dylana and sassy thanks girls. it's a lovely sky blue but little bit streaky for an OPI.

    YanıtlaSil
  11. Derya tesekkur ederim, aslinda ben de kendime cok yakistirmiyorum ama yine de aliyorum iste:)

    YanıtlaSil
  12. Hahah bende mini versiyonu var o da PITA! çıldırtıyor sürerken :) Çok yakışmış bu renk ellerine Tuguna'cım :)

    YanıtlaSil
  13. Marjocum tesekkur ederim, iste pek mavi insani degilim aslinda ama ara sira surmek keyifli, degisiklik oluyor.

    YanıtlaSil

Labels