Neutrogena Cilt ve Vucut Bakim Urunleri

Çarşamba, Mayıs 25, 2011


Gecen ay 3-4 gunlugune diye gelip 3 hafta kaldigim Turkiye'de somururcesine kullandigim cilt bakim urunlerim haliyle bana yetmedi ve idareten kullanacagim yeni cilt bakim urunleri almak durumunda kaldim. Markette, parfumeride satilan cilt bakim urunleri icinde ben Roc, Neutrogena gibi markalara guveniyorum. Roc'u yeni kullanip bitirdigim icin bu sefer bunlari alip kullanmak istedim. Artik yorum yapabilecek kadar kullandigimi dusunuyorum.


Deep Clean Gentle Scrub: Bu urun haftalik kullanilacak guclu bir peelingden ziyade gunluk kullanima uygun temizleme jeli-scrub arasi bir urun. Az granul bol baz seklinde bir yapisi var. Temizlemesi fena degil, zaten benim oyle buyuk beklentilerim yoktu. Ben bunu sabahlari kullanmayi seviyorum, geceleri gecenlerde bahsetttigim ROC Enydral temizleyicimi kullaniyorum ve hala memnunum. Sabahlari bunu kullandiktan sonra ilk birkac saat yuzumun temiz ve puruzsuz oldugunu hissediyorum ama sonrasinda yine gozeneklerimin doldugunu farkedebiliyorum. Yani cok derinden bir temizlik saglamiyor, yine de ben gercekten sevdim ve keyifle kullaniyorum:)


Intensive Day Moisture SPF15:  Bu nemlendiriciyle ilgili ne desem bilemiyorum, sevdigim taraflari da var sevmedigim de. Bir kere yapisi cok yogun, gerci benim yogun kremlerle sorunum yok ama hafif urunleri sevenler nefret edebilir. Gerci bu urun kuru ciltler icin uygun, kuru ciltliler zaten alismistir yogun krem surmeye benim gibi:) SPF 15 olmasi bir arti fakat bence SPF 15 yetersiz, ustune yine gunes koruyucu surmek sart. SPF'li oldugundan sanirim surdugumde yuzumde bir aydinlanma, beyazlasma, bir nur:P filan goruyorum. Kavanozda olmasi hijyen acisindan biraz riskli ama ben uygulamadan once ellerimin temiz oldugundan emin oluyorum. Benim en cok hoslanmadigim tarafi baslangicta yasadigim gun icinde elimle yuzume dokundugumda nasil anlatsam sanki kir gibi soyulmasiydi. Sanki cildim bu kremi kesinlikle kabul etmiyor gibiydi ama su an bu sorunu yasamiyorum, alistik birbirimize sanirim. Yeniden alir misiniz derseniz, hemen almam hele bir daha bahar yaz aylarinda hayatta almam cunku ustune gunes koruyucuyla cok agir oluyor. Kisin tek basina kullanabilirim ama.


Light Night Cream: Bu kremi cok sevdim, hakikaten! Ben aslinda gece gunduz ayni nemlendirici kullanan biriyim ama gunduz nemlendiricim SPF'li oldugundan onu gece yuzume suremezdim o yuzden bir de bunu aldim. Oncelikle soylemeliyim ki adinda gecen light ibaresine aldanmayin yine bu da oldukca yogun yapida bir nemlendirici. Gerci gece kremlerinin gunduz kremlerine oranla yogun oldugunu biliyorum, belli ki bir gece kremi bu kadar light olabiliyor:) Bunu surdugum gecelerde sabah uyandigimda yuzumun hala cok nemli oldugunu ve daha saglikli gorundugunu fark ettim, bitince hemen olmasa da birgun kesin alirim.



Radiant Eye Boost: Bu goz kremini almam soyle gerceklesti; ben hic goz kremi kullanmamis, ihtiyac duymamis ama bahar alerjisi olan biriyim. Bahar aylarinda gozlerimi hatir hutur kasirim ve dolayisiyla goz cevrem sagliksiz ve yorgun gorunur. Bu kez bu sorunlara nemsizlik de eklendi. Concealer filan surunce goz altarim rezalet, kupkuru gorunuyordu hani pul pul gibi hatta. O yuzden annem derhal bir goz kremi kullanmaya baslamami salik verdi, ben de bunu gorunce hazir alisveris yapiyorum deneyeyim dedim. Fiyati da son derece uygundu. Cok cok cok cok memnun kaldim, daha ilk kullanimda goz cevremi rahatlatti, daha aydinlik ve saglikli gorunmesini sagladi ve ben bir aylik kullanimim sonucunda diyebiliyorum ki kesinlikle goz cevremin bir ay onceki haliyle arada oldukca fark var. Bir de surdukten sonra yok olup gitmiyor, gun boyu goz cevrem nemli kaliyor. Daha bitmeden yerine yenisini koymayi dusunuyorum.


Vucut Nemlendiricisi: Bu vucut kreminden de cok memnunum, daha once blogda bahsetmemis olsam da vucut bakim urunlerine epey duskunumdur. Bu da kocaman dev gibi sisesi ki benim gibi bol bulamac kullananlar icin birebir, pompali ve pratik kapagi, yogun yapisiyla begenimi kazandi. Banyodan sonra bunu tum vucuduma uyguluyorum ve bir dahaki banyo yapisima kadar vucudum yeni kremlenmis gibi yumusacik kaliyor! Herhangi bir renk ve koku maddesi yok icinde. Mis kokulu butterlari losyonlari kullanmak daha keyifli olsa da onlarin etkisi maalesef bir gun ancak suruyor, yogun neme ihtiyac duydugum gunler icin favori vucut kremim budur.


El Kremi: Annem hep bu markanin SPF'li el kremini kullanir ve hep cok memnun oldugunu soyler. Ben de bir el kremi canavari olarak bunu da sepetime attim. Elleri yapis yapis yapmayan, yagli his vermeyen ama cok iyi nemlendiren yogun kivamli guzel bir el kremi, kesinlikle sevdim.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Neutrogena nın vücud kremi benimde sürekli kullandığım bir ürün bu kremin bir de parfümlüsü var sanırım sen onu görmedin inanılmaz güzel ve ferah bir kokusu var ama bene özellikle yaz aylarında parfümsüzünü kullanıyorum bide en son migrostan aldım yenilemişler sanırım ürünün kıvamı değişmiş daha da güzelleşmiş daha hızlı ve yumuşak bir yapısı var.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Neutrogena'dan ben de şaşmam! :) el kremi, tonik, göz altı kremi ve vücut kremim direk Neutrogena ve çok da memnunum!


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. esra ben parfumlusunu gormedim, gorsem kesin onu alirdim cunku ben kokulu kremleri cok seviyorum:) bu bitince onu bulmaya calisayim.

    betwinus benim favori markam dermalogica ama ara ara boyle degisiklikler iyi oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. sadece el kremini sürekli kullanıyorum, cilt ürünleri benim sivilcelerimi inanılmaz arttırmıştı =(

    YanıtlaSil
  5. irem iste cilt bakimi cok riskli bi konu, birine iyi gelen urun digerine cok kotu etki edebiliyor.

    YanıtlaSil

Labels