MAC Syrup Lipstick

Salı, Mayıs 17, 2011



Cogu kisinin cok sevdigi ama benim yildizimin pek barismadigi bir ruj bu. Aslinda cirkin bir renk ya da kotu bir yapida degil. Bilakis yapisi cok cok guzel; yumusacik, rengini cok kolaylikla veriyor, dudak cizgilerine dolmuyor, dudagi puruzsuz ve saglikli gosteriyor. Fakat bu pembe-lila seklindeki soguk tonlar benim sari tenimde cok siritiyor. Ben daha mercan, seftali, turuncu gibi sicak tonlari ya da canli pembeleri kendime yakistiyorum. Ben bunu kullaninca mora donuk yapay bir goruntu olusuyor dudaklarimda, o yuzden pek kullanmiyorum. Ama yakisana da cok yakisiyor bu ruj, o yuzden siz bana bakmayin boyle tonlar size yakisiyorsa bir deneyin bunu derim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Fotolarda rengi cok hos duruyor! Ama tabii ne demek istedigini bende biliyorum, nezaman mac´den cok tavsiye edilen bir ruj aldiysam hüsranla bitti, hic yakistiramadim kendime. Counterde gidip denemeden artik ismarlamiyorum tecrübeye dayanarak. Benimde cildim sari tonlu NC20-25 Mac´de. Güzel bir pembe ruj ariyorum bu aralari ama bulamadim birtürlü : (

    YanıtlaSil
  2. lustering guzel bir pembe bak cogu kisiye yakisiyor, bi dene istersen. ben de su an fotograflara bakinca guzel buldum ama butun olarak yuzumde hos durmuyor:(

    YanıtlaSil

Labels