Mac Nymphette Lipglass

Cuma, Mayıs 20, 2011



Mac' in en popüler lipglasslarindan biri bu. Ben satın aldığımda mua böyle söylemişti en azından. Bana sorarsanız çok abartılacak bir durum yok. Tamam güzel güzel olmasına ama çok bulunmaz bir renk değil. Ben mesela Nars Orgasm'a benzetiyorum biraz. Şeftali-pembe bir bazın içinde altın ışıltılar bulunuyor. Aslında şunu da söylemeliyim ki ben Mac'in lipglasslarini pek sevmiyorum, çoğunlukla sürerken sinir oluyorum istediğim homojen görünümü zor elde ediyorum ve yapış yapışlar. O yüzden lustreglassları daha severek kullanıyorum. Gerçi son aylarda neredeyse hiç gloss kullanmadım, ruj sürmeyi daha çok seviyorum şu ara. Ama bunu da yine de ara ara kullaniyorum aklima estikce.

You Might Also Like

11 yorum

  1. Ben pembe rengi ne kadar sevsem de daha çok toprak renkleri yakıştığından kullanamıyorum ama bu lipgloss peachy pink olduğu için çok hoşmuş oldukça heves ettim sanırım kullanım zorluğuna rağmen bakacağım MAC'e :))


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. vespa sana eminim daha cok yakisiyordur:)

    sevda evet guzel aslinda rengi ama su yapis yapis olmasi beni gicik ediyor.

    betwinus aslinda sadece toprak degil size pembeler seftaliler de cok yakisir, bence bunu deneyin seversiniz buyuk ihtimal, gitmisken dazzleglasslara da bakin onlar daha guzel isil isil:)

    YanıtlaSil
  3. rengi güzelmis, ama bende kesinkez ruj insaniyim : )

    YanıtlaSil
  4. vivacim kesinlikle ben de oyle:)

    YanıtlaSil
  5. Benim de sevdiğim bir gloss bu :) Ben alırken de MAC'in çok satan bir ürünü demişlerdi, hatta bir ara fenomen olmuş en çok satan gloss oymuş :)

    YanıtlaSil
  6. Marjocum ben de seviyorum da boyle bestseller olacak kadar bir muhtesemligini goremiyorum. gerci ben bu ara hicbir seyi begenmiyorum nedense haha:)

    maddalena thanks:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş, sana da çok yakışmış. Dolgun dudaklarda bütün renkler güzel duruyor zaten :)

    Teşekkürler yorumun için.

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Labels