Haftasonu Antwerpen

Çarşamba, Mayıs 18, 2011





Bu hafta sonu uzuuun zamandir gitmedigim ve ozledigim Belcika'nin en guzel sehirlerinden biri olan Antwerpen'a gittik. Sanirim Turkiye'de daha cok Anvers adiyla biliniyor. Onceden soylemisimdir sanirim ben uc sene once bir yil Antwerpen'a bagli kucuk bir Belcika sehrinde yasamistim. O yuzden bazi bazi hala ozleyip gidiyorum. City of Diamond yada City of Fashion da denen bu guzel sehrin diamonds kismina pek nail olamasak da akliniza gelebilecek pek cok markaya ulasabilme imkani sundugundan fashion kismini sevdik bagrimiza bastik. Benim ozellikle sevdigim ama Hollanda'da bulunmadigi icin uzaktan bakmakla yetindigim Urban Outfitters ve COS gibi markalari gormek de ayrica hos oldu.




Belcika'nin pek cok sehri gibi burda da her yer waffle ve patates kizartmasi dukkanlariyla dolu. Wafflela pek aram olmadigindan patatese de Hollanda'da doydugumdan kisisel tercihim Meir Sarayinin bir bolumunde bulunan cikolata imalathanesini gezmek oldu. Missss gibi cikolata kokusundan kendimden gecerek mutlu mutlu gezindim:) Sonraki istikamet Meirstraat oldu...Burayi ben bizim Istiklal Caddesi'ne benzettim. Etrafinda pek cok magaza, cafe, restorant bulunan bu cadde adini meir yani sel sozcugunden almis, cunku tipki Istiklaldeki gibi insan seli gece gunduz demeden akiyor bu caddede de:)




Sonraki duragimiz sehrin en buyuk meydani Groenplaats oldu, burada sehrin unlu ressami Rubens'in heykeli bulunuyor.Ve de kentin buyuk katedrali de burda.  Ayrica Rotterdam'dan sonra Avrupanin en buyuk ikinci limani da bu kentte. Benim hala en sevdigim Belcika kenti Brugge olsa da Antwerpen da kesinlikle cok guzel bir sehir. Firsatiniz olursa gormenizi tavsiye ederim.

Itfaiye arabasi delisi Umud, gordugu yerde affetmez fotograf cektirir:)





Bir de sehirdeki binalar o kadar guzel ki benim gibi gittiginiz sehirlerdeki mimariyle ilgileniyorsaniz buraya hayran olmamaniz mumkun degil!

You Might Also Like

10 yorum

  1. Umud çok sevimli bir çocuk itfaye arabasındaki pozuna bayıldım :))
    Binalar mükemmel süpperrr ve hemen hemen her birindede heykeller var görmek isterdim ama imkansız şu an için gerçi sağol sayende görmüş kadar oldum ben :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh ahh özledim waffleları valla! :))) Süper görünüyorsunuz, bizim minik baya eğleniyor hehe :)

    YanıtlaSil
  3. Cute family photos! Your son is adorable! xoxoxoo

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel, gitmis kadar olduk. Cok seker gorunuyorsunuz hepiniz. Fotograflar da harika. Ama bu kadar guzelligin icinde en cok ic gecirdigim ne oldu dersin ? Tabii ki Urban Outfitters magazasi! Aaaahh ahhh :)

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. kitap cadisi, umud;un o fotografini ben de cok sevdim, bastirip cercevelemeyi dusunuyorum:) begenmene sevindim umarim en yakin zamanda bir surpriz olur ve gorme firsati bulursun:) sevgiler.

    maddalena, fashion cappuccino thanks:)

    modafobik ona gezme olsun yeter, sokak cocugu:) disarda cok egleniyor:)

    deniz tesekkurler begenmene sevindim:) ben de zor ayrildim urban outfitters'dan:)

    YanıtlaSil
  6. Harika fikir bencede güzel bir çerçeveyi hak ediyor :) Umud a kucak dolusu öpücükler.
    Güzel dileğin için teşekkür ederim ama çokkk zor çok hı belki hayat şaka yapar o zaman asla hayır demem :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yerdir yaa... Mimari müthiş... Ne de güzel korumuşlar, helal.

    YanıtlaSil
  8. Oğlunla ikinizin fotosu çok şirinmiş :)

    YanıtlaSil
  9. tuturella kesinlikle katiliyorum, muhtesem.

    cadi cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil

Labels