Essie Sew Psyched (Fall 2010)

Pazar, Mayıs 08, 2011



Essie'nin sonbahar koleksiyonundaki en cok ses getiren ve sevilen oje buydu sanirim. Ben de eksik kalmadim aldim ama pek cok insandan farkli olarak ilk basta pek de vurulmadim. Gecen yil markalarin her ojenin icine azicik gri koyma fantazisinden bu oje de nasibini almis. Griye donuk koyu bir haki yesil bu. Chanel'in Khaki Vert'i de cikinca boyle bir ojenin patlamasi mantikli aslinda. Ben oje elime gecmeden once griden cok yesil tonlu bir oje bekliyordum ama benim tirnaklarimda daha ziyade koyu gri durdu. Ben simdiye kadar yanilmiyorsam iki kez kullandim ve ikisinde de etrafimdaki insanlari "sizce bu oje gri mi yesil mi gorunuyor, yesil gibi di mi" filan diye taciz ettim ama her seferinde ayni cevabi aldim "gri". Oyle iste...

Bu da size bu koleksiyondan bahsedecegim son oje, aslinda Merino Cool'u da aldigimi da dusunuyordum hatta emindim ama oje cekmecemde goremiyorum. Ya almadim ya da kaybettim.

Bir de tirnak etlerimin halinin farkindayim, tirnaklarima bu ara manikur yapmaya her yeltendigimde feci kaniyor, yine ne oldu anlamadim ama bir sureligine Lemony Flutter surmek disinda bir sey yapmamaya karar verdim.

You Might Also Like

3 yorum

  1. evet gri ağırlıklı durmuş ama ten renginize çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Tuguna, ben de aldım bu ojeyi ama hiçç sevmedim öylece duruyo, açıkcası merino coolu da sevmedim aynı şekilde duruyor

    YanıtlaSil
  3. minder evet maalesef bene gri gorunuyor, begenmene sevindim:)

    vent ben de senin gibi cok bayilmayanlardanim, bi heves almistim oyle..

    YanıtlaSil

Labels