Clinique Sun SPF 50 Face Cream

Pazartesi, Mayıs 23, 2011


Yaklasik bir yildir kullandigim gunes koruyucum budur. Yillardir Dermalogica kullaniyordum fakat daha ekonomik arayislara girince guvenilir de bir marka oldugundan Clinique'i tercih ettim. Ben koruyucumu zirt pirt yenilemek zorunda kalmamak icin yuksek koruma faktorlu seciyorum. Bu krem oldukca yogun bir yapida yani yagli ciltleri sinir edebilir ama yogun olmasina ragmen cok kolay dagitiliyor, cilt tarafindan hemen emiliyor, yuzde beyaz bir kalinti birakmiyor, gun icinde agirlik yapmiyor. Uzerine fondoten pudra surunce gayet iyi gorunuyor, cilt makyaji kusmuyor ve gunesten de gercekten guzel koruyor. Peki sen bunu nasil anliyorsun derseniz, ben pek cillenen, gunes lekesi olan biri degilim ama gunese maruz kalinca cildim hemen sivilcelenir, putur putur olur. Bunu duzenli kullandigimda ozellikle gecen yil onca gunesin altinda dolasmama ragmen yuzumde sivilce cikmadi.

Yalniz son bir aydir pek anlasamiyoruz kendisiyle, gozeneklerime dolmaya basladi. Ya cilt tipim degisti, ya cildim artik fazlasiyla alisti bu urune, ya da su siralar kullandigim gunduz kremiyle uyusmadilar. Ki sonuncusu oldugunu dusunuyorum cunku yogun yapida bir gunduz kremi kullaniyorum, ikisi birden fazla gelmis olabilir. Yani sozun ozu bunu bitirdigimde daha losyon kivaminda baska bir urun satin almayi dusunuyorum ama birgun yeniden satin alabilecegim urunler arasinda yerini aldi. Kuru, normal, karma ciltlere rahat rahat tavsiye edebilirim ama yagli ciltliler biraz daha hafif yapida olan Spf 30 olan versiyonunu alsin derim, onun yapisi daha az yagli ve hafif gibiydi.  Gerci bu da oil free ama bilemedim simdi. Bir de eklemek istedigim bir sey var Elle dergisi tafaindan gecen yilin en iyi yuz icin gunes koruyucu urunu secilmis. Fiyati 18 dolar.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben de bu kremin factor 40 olanini kullaniyorum. Urunu satan kisi bu kremi kullandiktan sonra diger yuz kremini kullanmama gerek olmadigini soylemisti. Sahsen ben de yuzume ust uste bi suru sey surmek istemiyorum. bir serum ardindan yuz kremi sonra gunes kremi fondoten derken hem yuzunde bi suru sey oluyor hem de epey ugrastiriyor. Yani hem gunesten koruyan hem de yuz kremi olmasi cok iyi bisi.

    YanıtlaSil

Labels