China Glaze - Pelican Grey (Anchors Away Collection)

Pazartesi, Mayıs 30, 2011




Anchors Away koleksiyonundan aldigim ojelerden bahsedecegim ikinci oje bu. Bu bahar neredeyse tum markalar boyle guvercin grisi bir oje cikarmislar, benim secimim bu oldu. Aslinda bu ojeyi alirken bir yolculuk sirasinda kirilan ve benim cok sevdigim Playa Del Platinum'a benzeme ihtimaliyle almistim ama benzemiyor, hatta alakasi bile yok. Saglik olsun...

Renge gelirsek icinde cook cok ince gizli isiltilar bulunan bir guvercin grisi. Ten renginizle butunlesmiyor, kaybolup gitmiyor, oldukca temiz ve hos gorunuyor. Yapisi da guzel ancak iki kat surunce biraz dalgali gorundu, uc katta daha iyi sonuc aldim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. çok hoş gözüküyor rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Renk cok cok güzel ve bir okadarda güzel sürmüssün! : )

    YanıtlaSil

Labels