China Glaze Below Deck (Anchors Away Collection)

Cuma, Mayıs 27, 2011






Ben oje markalarinin ilkbahar ve sonbahar koleksiyonlarina bayiliyorum, yazin ve kisin cikan koleksiyonlardan alacak pek bir sey bulamiyorum genelde ama baharda ne alacagimi sasiriyorum. Ilk olarak favori markalarimdan China Glaze'in bu bahar cikardigi Anchors Away koleksiyonundan aldigim bu ojeden bahsedecegim. CG bu koleksiyonda iste ismiyle musemma denizi temasindan ilham almis ve ona uygun renkler yaratmis. Ben bu koleksiyondaki 12 ojenin 5 tanesini satin aldim. Bu da onlarin ilki olan Below Deck...

Aslinda bu ojenin cok benzeri olan Essie Merino Cool'u sonbaharda almistim ama sanirim kaybettim, o nedenle benzer bir renk daha alma ihtiyaci duydum. Son yillarda yine oldukca populer olan gri-mor bir oje bu. Oldukca guzel bir yapisi var, ne cok kalin ne cok ince. Kusurlu bile surseniz goze batmayacak kadar yumusak. Iki katta yeterince opak gorunuyor, ideal oje yani. 

You Might Also Like

4 yorum

  1. inanılmaz güzel bir renk bu ya bayıldım. keşke yerli markalar da çıkarsa.

    YanıtlaSil
  2. Renk süpermiş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Takhisis ben pastelde olabilecegini dusunuyorum, yoksa bile umitliyim kesin cikarir:)

    Ahu bence de cok hos:)

    YanıtlaSil
  4. Tırnaklarının şekli ne güzel uzun uzun. Bu renk de çok yakışmış.
    Teşekkürler yorumun için. Sevgiler.

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Labels